همشهری آنلاین: برنامه‌های اجرایی و تمرینات مجموعه تماشاخانه ایرانشهر و تالار انتظامی در هفته جاری اعلام شد.

به گزارش همشهری آنلاین، سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر تا اواخر اردیبهشت‌ماه میزبان نمایش"پس از سقوط" به ترجمه و کارگردانی منیژه محامدی است.

این نمایش به مدت زمان 90 دقیقه در ساعت 20:30 به استثناء روزهای شنبه اجرا می‌شود.

نمایش"آمدیم نبودید رفتیم" نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی رضا حداد از دیگر نمایش‌های مجموعه ایرانشهر است که تا پایان اردیبهشت‌ماه هر روز به استثناء روزهای شنبه ساعت 20 و در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه از ساعت 22:30 به مدت زمان 105 دقیقه در سالن استاد سمندریان میزبان علاقمندان به تئاتر است.

سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران نیز تا 21 اردیبهشت‌ماه و آغاز برگزاری پانزدهیمن جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی میزبان نمایش"آیینه پشت سکوت" نوشته منصور فارسی و به کارگردانی امین میری است.

این نمایش به مدت زمان 70 دقیقه هر روز ساعت 18:30 و در روزهای پنجشنبه و جمعه در اجرای ویژه ساعت 20:30 اجرا می‌شود.

تمرین نمایش‌های "مکبث و عجایب المخلوقات" به کارگردانی رضا ثروتی هر روز از ساعت11تا 17 در سالن استاد سمندریان، "پدر خوانده ناپلی" به کارگردانی بابک محمدی از ساعت 11تا 17 در سالن شماره یک و نمایش "دو آدم خجالتی" به کارگردانی ارشام مودبیان از ساعت 18 تا20 در سالن شماره یک ایرانشهر نیز از دیگر فعالیت‌های هنری این مجموعه در بهار امسال است.

نمایش"پدر خوانده ناپلی" از اواخر اردیبهشت‌ماه در سالن شماره یک و نمایش"مکبث، عجایب المخلوقات" از اول خرداد ماه در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

 

کد خبر 168035

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز