همشهری آنلاین: شیخ الاسلامی گفت: اکنون مرتضوی سر کار خود حاضر می‌شود و این بحث‌ها در خصوص سر کار نرفتن وی صحت ندارد. چون او قولی نداده که سر کار نمی‌رود بنابراین سر کار خود حاضر می‌شود.

صمد فدایی عضو کمیسیون اجتماعی گفت: در دیداری دو ساعته با وزیر کار مسایل مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار علیرضا محجوب نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص عزل و نصب‌های زودهنگام در این وزارتخانه از شیخ الاسلامی سوال پرسید و شیخ الاسلامی در این راستا به ماجرای انتصاب مرتضوی اشاره کرده و اعلام کرده است: مرتضوی هیچ قولی به حداد عادل، نماینده تهران که واسطه منتفی شدن این استیضاح بود، نداده است.

فدایی در خصوص مباحث مطرح شده پیرامون ماجرای مرتضوی گفت: شیخ الاسلامی به اعضای کمیسیون اجتماعی گفت که رحمت الله حافظی رئیس سابق صندوق تامین اجتماعی خود علاقه‌ای به ادامه فعالیت در این سمت نداشت و بنابراین، پس از اتمام دوره ماموریتش، اصرار کرد که فردی جایگزین او شود، بر این اساس با رییس جمهور مشورت کردیم و ایشان آقای مرتضوی را پیشنهاد کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص قول شرف مرتضوی نیز بر اساس آنچه زندگی منتشر کرده گفته است: وزیر کار در این راستا توضیح داد که شخصا در جریان موضوع بوده و این مساله صحت ندارد و مرتضوی قولی نداده است و در جریان استیضاح نیز نگفته که اگر نمایندگان استیضاح را منتفی کنند، استعفا می‌دهد.

وی افزود: شیخ الاسلامی گفت که اکنون مرتضوی سر کار خود حاضر می‌شود و این بحث‌ها در خصوص سر کار نرفتن وی صحت ندارد. چون او قولی نداده که سر کار نمی‌رود، بنابراین سر کار خود حاضر می‌شود.

پیش از این مشاوران رییس صندوق تامین اجتماعی بارها در گفتگو با شبکه ایران ضمن تکذیب هرگونه ادعا پیرامون سعید مرتضوی، اعلام کرده بودند که تنها منبع قابل استناد در این باره سایت روابط عمومی این سازمان است.

کد خبر 167776
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز