سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۶:۱۱
۰ نفر

گروه ادب و هنر: مسعود کیمیایی این روزها مشغول انجام اصلاحاتی در فیلم «رئیس» است.

صداگذاری فیلم که برای رسیدن به جشنواره با شتاب انجام شده بود، در نهایت باعث کنار گذاشته شدن «رئیس» از بخش مسابقه شد. چون نسخه‌ای که از فیلم در جشنواره به نمایش درآمد، کیفیت صدای مطلوبی نداشت، به همین خاطر اسحاق خانزادی کار صداگذاری «رئیس» را مجدداً انجام می‌دهد.

جدای از این کیمیایی به همراه مصطفی خرقه‌پوش تغییراتی هم در تدوین فیلم اعمال می‌کند. گویا سکانس‌های شاهنامه‌خوانی کلاً حذف شده و به‌جای آن یکی دو فصل که در نسخه جشنواره به چشم نمی‌خورد، به فیلم اضافه می‌شود. همچنین در تدوین، فصل کشته شدن رئیس (داریوش ارجمند) هم تغییراتی صورت می‌گیرد.

کیمیایی چند روز پیش در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها از انجام اصلاحات در فیلم و تلاش برای رساندنش به اکران نوروزی خبر داده بود. این در حالی است که روز سه‌شنبه تکلیف چهار فیلم نوروز 86 مشخص شد و فیلم پنجم هم که هنوز نامش مشخص نشده در گروه سینماهای آزاد به نمایش درخواهد آمد.

پخش «رئیس» بر عهده هدایت‌فیلم است و گفته می‌شود اگر فیلم در نوروز به نمایش درنیاید، در اکران دوم فصل بهار اکران خواهد شد.ژ

در «رئیس» که بیست و ششمین ساخته کیمیایی است، فرامرز قریبیان، امین تارخ، پولاد کیمیایی، مهناز افشار، خسرو شکیبایی، لعیا زنگنه و داریوش ارجمند ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم را علیرضا زرین‌دست فیلمبرداری کرده و فرزین قره‌گزلو موسیقی متن‌اش را ساخته است.

آخرین ساخته کیمیایی ماجرای یک پدر و پسر است. پسر درگیر یک باند مخوف شده و پدر پس از سال‌ها غربت در جست‌وجوی فرزندش به ایران آمده است. رئیس گرچه از رقابت در جشنواره فیلم فجر جا ماند اما با اکران محدود در چند سینما آن‌چنان مورد توجه مردم و منتقدان قرار نگرفت.

کد خبر 16752

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز