دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۷:۵۷
۰ نفر

گروه اجتماعی: ستاد احسان و نیکوکاری اعلام کرد: جشن نیکوکاری با شعار «اکرام نبوی، انفاق حسینی، شور نیکوکاری» روز پنج‌‏شنبه 17 اسفند در سراسر کشور برگزار می‌‏شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد این مراسم در هفته احسان و نیکوکاری (14 تا 20 اسفند) و با مشارکت کمیته امداد، صدا و سیما و نیروی مقاومت بسیج اجرا می‌شود.

کمیته امداد اظهار امیدواری کرد؛ در این روز مردم به یاری نیازمندان شتافته و همچون گذشته با حضور پرشور این وظیفه دینی و انسانی خویش را به‌جا آورند.

 تجدید میثاق با آرمان‌‏های امام راحل و حضور امدادگران کمیته امداد در حرم مطهر حضرت امام، تجلیل از دانشجویان حامی محرومان با مشارکت جهاد دانشگاهی، مادران نمونه، زنان موفق سرپرست خانوار و استعدادهای درخشان و افتتاح طرح‌‏های عمرانی و خودکفایی از جمله برنامه‌‏های این نهاد در ایام هفته احسان و نیکوکاری است.

کمیته امداد همچنین اعلام کرد 40 سرفصل کاری و ده‌‏ها برنامه دیگر این نهاد در راستای توانمندسازی خانواده، حفظ کرامت و شخصیت انسانی آنها است و بر همین اساس اسامی روزهای هفته احسان و نیکوکاری به شرح ذیل اعلام می‌‏شود؛ دوشنبه 14 اسفند اکرام نبوی، انفاق حسینی، ولایت رهبری، سه‌‏شنبه 15 اسفند اکرام نبوی، انفاق حسینی، بهداشت و درمان خانواده‌‏ها، توانمندسازی و کارآفرینی، چهارشنبه 16 اسفند اکرام نبوی، انفاق حسینی، صیانت از خانواده، زنان سرپرست خانوار، پنج‌‏شنبه 17 اسفند اکرام نبوی، انفاق حسینی، شور نیکوکاری، جمعه 18 اسفند اکرام نبوی، انفاق حسینی، سالمندان و طرح شهید رجایی، شنبه 19 اسفند اکرام نبوی، اربعین حسینی و یکشنبه 20 اسفند ماه اکرام نبوی، انفاق حسینی، جوانان و استعدادهای درخشان.

کد خبر 16681

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز