گروه اجتماعی: سیدرضا نیری همزمان با سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از مقام خود استعفا کرد.

صبح روز دوشنبه 14 اسفند همزمان با سالگرد تاسیس این نهاد رضا نیری پس از 28 سال سمت خود را ترک و حسین انواری به عنوان جانشین وی معرفی شد.

خبر استعفای نیری در حالی منتشر شده که وی به مناسبت بیست‌و‌هشتمین سالگرد تاسیس کمیته امداد به ارائه کارنامه این نهاد طی این 28سال پرداخته‌بود.

صبح دیروز در حالی که متن کارنامه ارائه شده از سوی رضا نیری سرپرست وقت کمیته امداد به خبرگزاری‌ها و روزنامه ارسال شد، خبر استعفای وی نیز منتشر شد. به این ترتیب در صورتی که نیری قصد استعفا، آنهم در سالروز تاسیس کمیته امداد، را داشته است، ارسال همزمان متن کارنامه کمیته امداد از سوی روابط عمومی کمیته امداد قدری عجیب به نظر می‌رسد.

در صورتی که اگر نیری از قبل  قصد استعفا‌ داشته روابط عمومی کمیته امداد پیش از سایرین مطلع می‌شد در حالی که به گفته یکی از اعضای روابط عمومی این نهاد خبر استعفای نیری از سوی حبیب‌الله عسکراولادی اعلام شده‌‌است.

به گفته وی صبح دوشنبه در جلسه‌ای در حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، عسکراولادی خبر از استعفای سرپرست کمیته امداد داده بود.

تعیین سرپرست کمیته امداد باید از سوی شورای مرکزی این کمیته که ریاست آن با عسکراولادی است انجام ‌شود.

پس از اعلام خبر استعفای نیری بلافاصله انواری، معاون بین‌الملل کمیته امداد، به عنوان جانشین وی از سوی شورای مرکزی معرفی شد.

کد خبر 17180

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز