مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۷:۴۰
۰ نفر

گروه شهری: عضو منتخب سومین دوره شورای اسلامی‌شهر تهران گفت: رویکرد مدیریت شهری، توسعه محله محوری و ارتقاء سطح توانمندی در محلات است.

مرتضی طلایی روز یکشنبه در مراسم افتتاح مراکز توزیع همشهری محله در منطقه 17 شهرداری و تجلیل از برگزیدگان این منطقه، تاثیر همشهری محله بر تعامل سازنده و متقابل میان شهروندان و مسئولان و همچنین بهبود نظارت بر خدمات رسانی و تصمیم‌گیری‌های شهری را مثبت ارزیابی کرد.

وی با تاکید بر اهمیت محله محوری در اداره شهر و اینکه مدیریت شهری باید شهر را به گونه‌ای اداره کند که شهروندان به محله و شهر خود تعلق خاطر احساس کنند گفت: رویکرد محله محوری راه نجات جامعه بوده و باید بر اساس این رویکرد هویت و تعلق به جامعه را در هر نقطه‌ای فراهم ساخت.

از سوی دیگر منظر خیرحبیب‌اللهی عضو شورای اسلامی‌شهر تهران نیز در این مراسم، منطقه 17 شهرداری را دارای ویژگی‌های خاص دانست و گفت: بهترین مدارس نمونه دولتی دخترانه و پسرانه در این منطقه وجود دارد.

وی افزود: این منطقه با 22 محله و 350 هزار نفر جمعیت به شکل جزیره‌ای میان دو ریل راه‌آهن قرار گرفته است و این خطوط مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

خیرحبیب‌اللهی البته این را نیز گفت که با تلاش شورای شهر و شهرداری تاکنون بخشی از این مشکلات برطرف شده و تلاش برای رفع مشکلات باقیمانده ادامه دارد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان منطقه ‌تجلیل به عمل آمد و همزمان 22 پایگاه مردمی‌توزیع همشهری محله در سطح منطقه افتتاح شد.

کد خبر 16680

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز