مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۴
۰ نفر

گروه شهری: بارش‌های تهران نه‌تنها نیروهای خدماتی شهرداری تهران بلکه نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی را نیز به تکاپو انداخت.

در همین ارتباط رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره بارش‌های تهران اظهار داشت: بارش تگرگ مناطق شمالی پایتخت و بارش شدید باران مناطق مرکزی و جنوبی پایتخت را با مشکل ترافیکی مواجه کرد.

وی با اشاره به اینکه از نخستین ساعات آغاز بارش باران تمامی ماموران پلیس، شهرداری تهران و اتوبوسرانی و تاکسیرانی وارد عمل شده و با تمام توان نسبت به ارائه خدمات به شهروندان اقدام کردند، گفت: روز گذشته در خاوران شرق به غرب قبل از بسیج، بسیج جنوب به شمال محدوده زیرپل، اشرفی، آبشناسان زیرپل در مسیر غرب به شرق و شرق به غرب، نیایش زیر پل یادگار مسیر شرق به غرب، چمران محدوده آتی‌ساز در هر دو باند رفت و برگشت، نیایش زیر پل سئول در مسیر شرق به غرب، روی پل مدیریت مسیر شرق به غرب و خیابان ولیعصر مقابل جام‌جم آبگرفتگی شدید مشاهده شد که تردد سنگین را به‌دنبال داشت.

همچنین رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به بارش سنگین تگرگ در خیابان آفریقا- اسفندیار گفت: این امر موجب شد تا خودروها در این مسیر گیر کنند!

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه حجم بارش‌های تهران بی‌سابقه بوده است، تصریح کرد: پلیس برای روانسازی بار ترافیک در مقاطعی مجبور به انسداد موقتی برخی محورهای بزرگراهی و حتی تونل توحید شد.

کد خبر 166435
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز