مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران گفت: دامنه ساعات اوج ترافیک صبحگاهی پایتخت نسبت به قبل از تعطیلات نوروزی تقریبا دو برابر شده است.

به گزارش ایسنا، مهندس همایون فتاحی با بیان این مطلب افزود: تعداد نقاط پرترافیک شبکه معابر شهری نیز در این بازه زمانی در مقایسه با پیش از ایام عید 45 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به این که حجم ترافیک عبوری در تقاطع‌های هوشمند متصل به این مرکز نیز نسبت به قبل از تعطیلات نوروزی 2/7 درصد رشد داشته است، گفت: تعداد وقایع ثبت شده تأثیرگذار بر ترافیک در ساعات اوج ترافیک صبحگاهی در مقایسه با پیش از ایام عید 42 درصد افزایش داشته است.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: نقص فنی خودروهای شخصی با 22 درصد و تصادفات خسارتی با حدود 19/5 درصد در صدر وقایع تأثیرگذار بر ترافیک قرار دارند و در واقع این دو عامل با تأثیر 42 درصدی بیشترین اثرگذاری را بر ترافیک تهران را دارند.

وی تصریح کرد: دامنه ساعات اوج ترافیک صبحگاهی در روز شنبه نوزدهم فروردین نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک ساعت بیشتر بود، ضمن این که تعداد نقاط پر ترافیک شبکه معابر نیز 12 درصد افزایش داشت که البته بارندگی بامدادی در این افزایش بی تأثیر نبوده است.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران گفت: حجم ترافیک عبوری در تقاطع‌های هوشمند متصل به این مرکز در اولین شنبه بعد از تعطیلات نوروزی نسبت به روز مشابه در سال 90 تغییر معناداری نداشت اما تعداد وقایع ثبت شده تأثیرگذار بر ترافیک در این تاریخ در مقایسه با همین روز در سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

وی با اعلام وضعیت ترافیک شبکه معابر پایتخت در اولین شنبه بعد از تعطیلات نوروز 1391 گفت: در نخستین شنبه کاری امسال، 8/8 درصد بر حجم ترافیک جنوب شهر تهران افزوده شد.

کد خبر 165528
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز