همشهری آنلاین: یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم با بیان اینکه مجلس انتظار دارد رئیس جمهوری به موضوع انتصاب مرتضوی بر ریاست سازمان تامین اجتماعی خاتمه دهد، گفت: مخالفت با استعفا بی‌احترامی به مجلس است.

عزت‌اله یوسفیان ملا در گفتگو با همشهری آنلاین درباره اظهارنظر محمدرضا میرتاج‌الدینی بعد از منتفی‌شدن استیضاح شیخ الاسلامی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: دولت باید موضوع استعفای مرتضوی را جدی بگیرد و ریاست وی بر سازمان تامین اجتماعی را خاتمه یافته ببیند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس انتظار دارد دولت به این مسئله خاتمه داده و به موضوعات اصلی کشور بپردازد، تاکید کرد: رئیس جمهوری نباید با پافشاری بیشتر بر نظر قبلی خود هزینه دوباره برای کشور، مردم و مجلس به وجود آورد.

وی اضافه کرد: تاکید دوباره ریاست جمهوری بر اینکه مرتضوی فرد شایسته‌ای برای ریاست سازمان تامین اجتماعی است، راه تعامل مجلس و دولت را می‌بندد و بی‌احترامی به نظر مجلسی خواهد بود که در آستانه استیضاح شیخ الاسلامی با منتفی شدن این طرح موافقت کرد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم ادامه داد: امیدوارم این موضوع به یک نحوی حل شود که مردم بیش از این هزینه ندهند.

یوسفیان ملا با بیان اینکه دولت و مجلس در شرایطی می‌توانند به کار خود ادامه دهند که حاشیه‌ها محور اداره کشور نباشد به همشهری آنلاین گفت: شرایط فعلی کشور گنجایش پیگیری دوباره طرح استیضاح را ندارد و اگر دوباره رئیس جمهوری تصمیم بر انتصاب مرتضوی داشته باشند و این قضایا تکرار شود، مسائلی بین دو قوه پیش خواهد آمد که به صلاح کشور نیست.

نماینده مردم آمل با بیان اینکه در صورت عدم موافقت رئیس جمهوری با استعفای مرتضوی، وی به سازمان تامین اجتماعی باز نخواهد گشت، اظهار کرد: امیدواریم رئیس جمهوری در پی حواشی که متاسفانه همیشه بر متن ترجیح داده شده نباشد و استعفای مرتضوی را بپذیرد.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هشتم تاکید کرد: حتی اگر رئیس جمهوری با استعفای مرتضوی موافقت نکند، وی به تامین اجتماعی بر نمی‌گردد، بنابراین این مهم است که احمدی نژاد استعفای وی را بپذیرد.

امروز و بعد از منتفی شدن طرح استعفای شیخ الاسلامی، میرتاج الدینی معاون پارلمانی رییس‌جمهور اعلام کرد که دولت هیچ‌‌گونه صحبت و تعهدی برای استعفای مرتضوی از ریاست صندوق تامین اجتماعی به نمایندگان نداشته است.

کد خبر 166396
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز