سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۳:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین:در درگیری‌های شدید صبح روز سه شنبه 10 مرداد در جنوب لبنان بین نیروهای مقاومت اسلامی و واحدهای ارتش رژیم صهیونیستی، دستکم 3 نظامی اسرائیلی کشته و تعداد دیگری زخمی شده اند.

این درگیریهای زمانی تشدید شد که واحدهای ارتش رژیم صهیونیستی در اجرای تصمیم روز دوشنبه کابینه امنیتی اسرائیل برای پیشروی بیشتر در خاک لبنان با تانک و بولدزر به سمت روستاهای عیتا الشعب،عدیسه و کفر کلا حرکت کردند. 

شبکه خبری الجزیره در گزارشی از جنوب لبنان اعلام کرد حزب الله پس از درگیریهای شدید در عدیسه- کفر کلا نیروهای اسرائیلی را که وارد حاک لبنان سده بودند وادار به عقب نشینی کرد.
 
شبکه‌ تلویزیونی المنار هم اعلام کرد نیروهای مقاومت در درگیری‌های شدید نزدیک عیتا الشعب در جنوب لبنان یک دستگاه تانک و یک دستگاه بولدوزر رژیم صهیونیستی را منهدم کردند.

منطقه عیتا الشعب در جنوب لبنان نیز روز سه شنبه شاهد درگیریهای شدیدی بین مبازران حزب الله و و نیروهای اسرائیلی که قصد پیشروی در این منطقه را داشتند بود.

از سوی دیگر منابع پلیس لبنان اعلام کرد از صبح روز سه شنبه درگیریهای شدیدی در بین مبارزان حزب الله و واحدهای ارتش اسرائیل که قصد پیشروی به داخل بخش شرقی جنوب لبنان را داشتند ادامه داشته است.
 
الجزیره همچنین اعلام کرد در درگیریهای شدیدی که روز سه شنبه درجنوب لبنان بین مبازران حزب الله و نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست 3 نظامی اسرائیلی کشته شدند.

از سوی دیگر جنگنده های رژیم صهیونیستی حملات گسترده به بعلبعک در نزدیک مرز لبنان با سوریه را به شدت بمباران کردند.

همچنین سوریه نیز اعلام کرده ضد هوایی های این کشور به سوی یک هواپیمای شناسایی اسرائیلی که وارد آسمان آن کشور شده شلیک کردند.

جنگده های رژیم صهیونیستی همچنین منطقه هرمل در شمال دره بقاع را نیز بمباران کردند.

کد خبر 1654

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز