همشهری آنلاین: معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: از نوزدهم فروردین 10 هزار فقره آرم طرح ترافیک در اختیار اتحادیه آژانس‌ها قرار می‌گیرد.

وحید نوروزی در گفتگو با همشهری آنلاین درباره علت تاخیر ثبت نام و توزیع آرم طرح ترافیک در بین خودروهای آژانس افزود: بدلیل اینکه نحوه توزیع آرم در بین آژانس‌ها مبهم بود از ارائه آن خودداری کردیم تا اینکه این مشکل از طریق اتحادیه آژانس‌های تهران حل شد.

وی اظهار داشت: براساس درخواست سازمان بازرسی و شهرداری تهران اتحادیه آژانس‌های تهران باید مشخص می‌کرد هر آرم دریافتی به کدام خودرو تعلق می‌گیرد که پس از امضای تفاهمنامه و برگزاری چند جلسه در ایام پایانی سال گذشته و بعد از آن در سال جاری، مشکلات در این زمینه رفع و شفاف سازی لازم از سوی اتحادیه انجام گرفت.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: از روز گذشته یعنی شنبه نوزدهم فروردین ثبت نام و توزیع آرم‌های طرح ترافیک را در بین آ‍ژانس داران آغاز کرده‌ایم که تا پایان فروردین ادامه دارد و در تلاش هستیم که آرم‌های طرح ترافیک را نیز تا پایان همین ماه در اختیار ثبت نام کنندگان واجد شرایط قرار دهیم. 

 

کد خبر 165335
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز