شنبه ۵ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۸:۳۳
۰ نفر

گروه حوادث: برخورد 7 دستگاه خودرو در اتوبان «کرج - قزوین» به مرگ یکی از سرنشینان منجر شد؛ این در حالی بود که در حادثه‌ای دیگر که 10 دقیقه بعد رخ داد، 5 مسافر که در انتظار خودرو کنار اتوبان ایستاده بودند، جان خود را از دست دادند.

سرهنگ بابانژاد، فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با اعلام این خبر گفت: ساعت 7 و 45 دقیقه صبح پنجم اسفند ، در کیلومتر 78 اتوبان تهران - قزوین، 6 دستگاه خودرو سواری و یک کامیون در لاین شمالی مسیر و در محور کرج - قزوین با هم برخورد کردند.

در حالی که 6 تا 8 تن در این حادثه مجروح و به بیمارستانهای کرج و هشتگرد منتقل شدند، راننده یکی از خودروها بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.  این در حالی بود که یکی از پیکان‌ها در جریان این حادثه به طور کامل در آتش سوخت.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ همچنین از وقوع حادثه‌ای دیگر به فاصله 10 دقیقه پس از حادثه اول خبر داد و گفت: ساعت 7 و 54 دقیقه صبح ، یک دستگاه پراید نقره‌ای به رانندگی جوان 26 ساله‌ای که از لاین شمالی اتوبان «کرج -قزوین» به سمت قزوین حرکت می‌کرد، مقابل شهر جدید هشتگرد بر اثر سرعت زیاد و احتمالا خواب‌آلودگی تعادلش را از دست داد  و پس از برخورد با گاردریل سمت راست اتوبان، به پنج مسافر که در خروجی شهر جدید هشتگرد در انتظار خودرو بودند، برخورد کرد که بر اثر آن، هر 5 مسافر دردم جان باختند.

خودرو پراید سپس به پراید مشکی رنگ دیگری که در شانه خاکی اتوبان متوقف بود، برخورد کرد که به مجروحیت راننده آن منجر شد.

به گفته سرهنگ بابانژاد، حال عمومی و جسمانی راننده هر دو پراید رضایت‌بخش اعلام شده است.

کد خبر 16531

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز