دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۷:۰۸
۰ نفر

گروه حوادث: در 4 حادثه رانندگی که دوشنبه 16 بهمن در نقاط مختلف کشور روی داد، 15 نفر کشته و 50 نفر مجروح شدند.

 

واژگونی اتوبوس در محور شاهرود - سبزوار

در نخستین حادثه که بامداد روز دوشنبه رخ داد، یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور شاهرود – سبزوار بر اثر لغزنده بودن جاده و بی‌احتیاطی راننده واژگون شد و 3 نفر از مسافران به خاطر شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

8 مسافر دیگر نیز که در این حادثه مجروح شده بودند به بیمارستان انتقال یافته و تحت درمان قرار گرفتند. کارشناسان پلیس راه علت این سانحه را بی‌احتیاطی راننده اتوبوس ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده تشخیص دادند.

قاچاق بنزین فاجعه آفرید

در حادثه دیگر که در محور بوکان – میاندوآب رخ داد، یک دستگاه پیکان که بنزین قاچاق حمل می‌کرد با یک دستگاه پراید که از روبرو در حال حرکت بود، برخورد کرد که هردو خودرو طعمه حریق شدند.

شدت آتش به حدی بود که هیچ کدام از سرنشینان این خودروها نتوانستند جان خود را نجات دهند و هر 7 نفر آنها زنده زنده در آتش سوختند. دو زن و یک کودک از سرنشینان پراید بودند که آنها نیز جان خود را از دست دادند.

برخورد کمپرسی و مینی بوس

اما سومین حادثه با برخورد یک کمپرسی و مینی بوس در جاده فیروز آباد کرمانشاه رقم خورد.

این حادثه در  ۱۳کیلومتری شمال پاسگاه فیروزآباد کرمانشاه روی داد و بر اثر آن  ۲۰نفر مجروح و یکی از مسافران مینی بوس جان خود را از دست داد. ماموران انتظامی استان کرمانشاه  تاکنون در خصوص علت بروز این حادثه اظهارنظر نکرده‌اند.

باز هم تصادف اتوبوس و تریلر

آخرین حادثه نیز که دقایقی قبل از بامداد دوشنبه در محور بروجرد - خرم‌آباد رخ داد 4 کشته و 22 مجروح به همراه داشت.  در این حادثه یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلر تانکردار برخورد کرد و علت آن نیز انحراف به چپ تریلر اعلام شد.

کد خبر 15037

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز