پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال 91 در روز جمعه 25 فروردین ماه سال 91 برگزار می‌شود و کلیه داوطلبان آزمون می‌توانند از روز دو‌شنبه 21 فروردین ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیه داوطلبان آزمون می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.snajesh.org کارت خود را دریافت کنند. داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی باید از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 23 و 24 فروردین به حوزه های‌ رفع نقص کارت مراجعه کنند.

توزیع کارت آزمون از روز دوشنبه 21 فروردین

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون دکتری (Ph.D ) سال 1391 در دو نوبت صبح و بعد ازظهر روز جمعه 25 فروردین برگزار می شود که فرآیند آزمون در نوبت صبح راس ساعت 00/8 صبح و فرایند برگزاری آزمون در نوبت بعداز ظهر راس ساعت 30/14روز جمعه در 32 شهرستان کشور برگزار خواهد شد.

نام و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده است

نام و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده و سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته قابل پرینت و دریافت است.

کارتهای‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز دوشنبه 21 فروردین برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. داوطلبان‌ باید برای پرینت کارت شرکت در آزمون در تاریخ تعیین شده به سایت اینترنتی سازمان مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شخصی شامل نام خانوادگی و نام ، سریال شناسنامه و تاریخ تولد و یا نام خانوادگی، نام و کد رهگیری یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

ارائه دو کارت به منظور آزمون صبح و بعدازظهر در کنکور دکتری

بنابراین داوطلبان این آزمون برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون ، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

با توجه به برگزاری آزمون دکتری (Ph.D) سال 1391 در دو نوبت صبح و عصر، برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون مذکور دو کارت شرکت در آزمون در نظر گرفته شده است که داوطلبان لازم است نسبت به پرینت هر دو کارت (نوبت صبح و نوبت عصر) اقدام و برای شرکت در آزمون هر نوبت از کارت مربوط استفاده کنند.

به گزارش مهر، 178 هزار و 427 داوطلب در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 91 ثبت نام کرده اند که از این تعداد 70 هزار و 498 نفر معادل 39.51 درصد داوطلبان زن و 107 هزار و 926 نفر معادل 60.49 داوطلبان مرد هستند.

کد خبر 164996

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز