همشهری‌آنلاین: پلیس راه استان البرز وضعیت ترافیک در بزرگراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا پل حصارک کرج را در روز دوشنبه نیمه سنگین اعلام کرد.

جاده

ایرنا به نقل از پلیس راه استان البرز نوشت: اکنون وضعیت ترافیک در محور کرج - قزوین بعد از پل حصارک کرج روان است .

همچنین ترافیک در محور کرج - چالوس روان است و رفت وآمد در این مسیر عادی است.

پلیس راه استان البرز به رانندگان توصیه کرد: با توجه به حجم بالای مسافرت‌های نوروزی، نکات ایمنی و علائم راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

پلیس از رانندگان خواست زنجیر چرخ ، لباس گرم و مواد غذایی به همراه داشته باشند.

آخرین وضعیت ترافیک محور تهران - مشهد در استان سمنان

رییس پلیس راه استان سمنان ترافیک در محور تهران - مشهد در محدوده استان سمنان را نیمه سنگین توصیف کرد و بر رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان تاکید کرد.

سرهنگ علیرضا رضوی خبیر گفت: ترافیک در این مسیر در حال افزایش است و احتمالا در ساعات عصر شاهد ترافیک سنگینی در این محور باشیم.

وی با تاکید بر رعایت فاصله طولی با خودروهای جلویی افزود: رانندگان و مسافران نوروزی به علت شرایط خاص جوی هنگام تردد در محورهای این استان به ویژه مناطق کوهستانی به توصیه‌های ماموران توجه و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی با بیان اینکه تمام راه‌های استان سمنان باز و تردد در آنها جریان دارد، همراه داشتن زنجیر چرخ و امکانات لازم سفر را ضروری دانست و گفت: بین 30 تا 35 دستگاه دوربین بر تردد خودروها به ویژه سرعت آنان نظارت دارند.

وی افزود: در طرح نوروزی امسال 35 تیم پلیس راه کنترل محور تهران - مشهد در محدوده استان سمنان را بر عهده دارند.

رییس پلیس راه استان سمنان به رانندگان عبوری از راه‌های این استان توصیه کرد به علت کویری بودن این استان در فواصل مختلف دقایقی استراحت و سپس ادامه مسیر دهند و کمربند ایمنی را برای تمام سرنشینان خودرو استفاده کنند.

بیش از 550 کیلومتر از مسیر 900 کیلومتری تهران - مشهد از استان سمنان می گذرد.

کد خبر 163940
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز