همشهری آنلاین: در پایان روز دوم رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام سیراکف بلغارستان که در رده سنی جوانان و در شهر وارنا در حال برگزاری است، آزادکاران کشورمان صاحب 3 مدال طلا شدند و فرنگی کاران 2 طلا و 2 نقره کسب کردند.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از پرویز عالی سرپرست تیم کشتی آزاد جوانان، علی پیرزاده، علی اصغر جبلی و محمد جواد ابراهیمی، آزادکاران اوزان 55، 66 و 84 کیلوگرم کشورمان در روز دوم رقابت‌های جام سیراکف با شکست تمامی رقبای خود صاحب مدال طلا شدند.

در کشتی فرنگی نیز در وزن 60 کیلوگرم بهنام مرادی در دیدار فینال با شکست رامین طاهری صاحب مدال طلا شد و طاهری به مدال نقره رسید، در وزن 74 کیلوگرم پیام بویری با غلبه بر تمامی حریفان خود، در دیدار پایانی یوسف قادریان، دیگر نماینده کشورمان را شکست داد و صاحب مدال طلا شد و قادریان به مدال نقره دست یافت. اشکان قلی کیانی هم در وزن 50 کیلوگرم به دلیل آسیب دیدگی به مقام پنجم رسید.

تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان کشورمان در روز نخست رقابت‌های بین المللی کشتی جام سیراکف بلغارستان روز جمعه در دو وزن صاحب 6 مدال طلا، نقره و برنز شده بودند.

رقابت‌های وزن‌های 50، 60 و 120کیلوگرم کشتی آزاد و 55، 84 و 96 کیلوگرم کشتی فرنگی یکشنبه برگزار می شود و مسابقات در همین روز به پایان می‌رسد.

کد خبر 163890
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز