همشهری‌آنلاین: مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: اطلاعات محله‌های شهر تهران در پروژه نیم رخ توسط پژوهشگران محله گردآوری شده بود در قالب سامانه مدیریت محله (بخش نیم‌رخ محله)‌ در دسترس عموم قرار گرفت.

mahaki

مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: اطلاعات محله‌های شهر تهران در پروژه نیم رخ توسط پژوهشگران محله گردآوری شده بود در قالب سامانه مدیریت محله (بخش نیم‌رخ محله)‌ در دسترس عموم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دکتر علی‌اصغر محکی ضمن بیان این مطلب افزود: کارشناسان، صاحب نظران و محققان شهر تهران می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir و یا درگاه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی به نشانی www.farhangi.tehran.ir از این اطلاعات بهره‌مند شوند.

وی گفت: این اطلاعات مشتمل به نقشه محله، تاریخچه محله، افراد و گروه‌های اثر گذار و ذی نفوذ محلی، اطلاعات جمعیتی و مکانی محله است.

‌محکی ادامه داد: این سامانه در خصوص ارایه بخشی از اطلاعات با مشکلی روبرو است موضوع در حال پیگیری است با این وصف دسترسی به سایر اطلاعات امکان‌پذیر است.

وی عنوان کرد: اطلاعات هم‌اندیشی‌های محلی نیز بعد از رفع اشکالات و به روز رسانی سامانه، از طریق همین نشانی قابل دسترسی عمومی خواهد بود.

کد خبر 163710
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز