چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین- هلن صدیق بنای: عکاسی، هنری وابسته به هنرمندی و هنرنمایی رخداد‌های حاضر، گذشته و آینده است!

عکاسی و هنر عکاسی به نظر من یک هنر پیچیده‌ و هیجان انگیز است. به عبارتی می‌توان گفت؛ هنر عکاسی وابسته به یک حادثه، یک لحظه گذرا از یک واقعیت، هنرنمایی یا هنرمندی یک هنرمند، طبیعت، موجودات زنده یا مرده، اشیاء و... است.

عکاسی هنری وابسته به رخدادهای عصر حاضر، گذشته و آینده است! نظر شما چیست؟

دو عکس زیبا و بی نظیر زیر به نظر شما به کدام دسته از هنرنمایی‌ها فوق تعلق دارد؟

 

عکس

آیا به نظر شما این تصویر، زمینی پوشیده از برف و  گل‌ولای است؟بیشتر نگاه کنید! آیا درختانی افتاده در برف هستند؟ اگر اینگونه می‌بینید،سخت در اشتباه هستید.

این تصویر نمای هوایی از طرح‌های درخت‌ مانند است. تصویر هوایی رودهایی  در صحرای باجای کالیفرنیا در مکزیک است. جالب است نه؟!

این تصویر را آدریانا فرانکو برای نشنال‌جئوگرافیک ارسال کرده است. رودهای که شبیه درختان شاخه‌شاخه‌ هستند. طرح‌های متشابهی که بخش‌های ریز و درشت آن شبیه به یکدیگرند.

 

عکس

 

این تصویر زیبا، نفس گیر و هیجان‌انگیز را دن پاتر، صخره‌نورد و یکی از قهرمانان پرش با لباس پرنده گرفته است. پاتر به نمایش‌های هیجان انگیز و ترسناک در ارتفاعات مشهور است .

این تصویر گوشه‌ای از کارهای متهورانه و نفس‌گیر او را نشان می‌دهد.او در این تصویر در قله کاتدرال پارک ملی یوسمیت واقع در امریکا است. پاتر در ارتفاع  3300 متری صخره‌ها مشغول انجام حرکت‌های نمایشی و بند بازی است.

ترسناکه نه؟!

کد خبر 163612
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز