همشهری‌آنلاین: نماینده مردم تهران در مجلس هشتم تغییر مدیریت در راس سازمان تامین اجتماعی را آفتی جدی برای این سازمان خواند و گفت: تعویض ۶ مدیر طی مدت ۶ سال، سازمان تامین اجتماعی را به سازمانی بحرانی نیز بدل کرده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا محجوب در خصوص تغییر مدیریت در راس سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمانی که باید تکیه گاهی برای کشور باشد به یک نقطه بحران تبدیل شده و این موضوع قابل بررسی است.

دبیر کل خانه کارگر با بیان اینکه ظرفیت پذیرش تغییر و تحولات سازمان تامین اجتماعی تمام شده است تصریح کرد: ما پیش از برکناری آقای حافظی از آقای وزیر خواستیم تا از تغییر ایشان جلوگیری کنند چرا که معتقدیم یک مدیر جدید هر چند هم توانمند باشد در شرایط حساس کنونی نمی‌تواند به یکباره وارد سیستم شده و مسایل را برطرف کند لذا خواستیم تا اگر قرار است تغییر و تحولی اتفاق بیفتد از خارج سیستم نباشد.

وی ادامه داد: با این حال صحبت از اشخاصی می‌شود و نام‌هایی را در رسانه‌ها می‌شنویم که هیچ ارتباط کاری با این سازمان نداشته و در واقع تخصص و حتی آشنایی کافی برای تصدی این پست را ندارند.

محجوب تاکید کرد: این تغییرات سازمان تامین اجتماعی را به سازمانی آفت زده تبدیل کرده است، به طوری که هر روزه شاهد بروز مسئله‌ای جدید و مشکلی تازه هستیم.

کد خبر 163446
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز