یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۷:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رقابت‌های هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جمعه شب (19 اسفند) با برگزاری دو دیدار به صورت هم‌زمان در اصفهان به پایان رسید.

Giti Pasand

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران، ‌در سالن پیروزی اصفهان، فولاد ماهان و منصوری قرچک و در سالن مخابرات، گیتی پسند و پیروزی به دیدار هم رفتند.

پیش از این دیدارها منصوری قرچک به لطف تفاضل گل ۴ +، بالاتر از گیتی‌پسند در صدر جدول رقابت‌ها قرار گرفت اما گیتی‌پسندی‌ها برای جبران این اختلاف در سالن مخابرات با یازده بار باز کردن دروازه پرسپولیس، پیروزی پرگل منصوری برابر ماهان را بی‌اثر کردند تا در دومین سال حضور خود در لیگ برتر فوتسال ایران جام قهرمانی را به اصفهان ببرند.

برای گیتی پسند که با نتیجه ۱۱ بر 2 در این دیدار به پیروزی رسید، وحید شمسایی ۴ بار، شاپا و محمد کشاورز هر کدام دو بار، حسینی و افشین کاظمی هر کدام یک بار گلزنی کردند.

دیدار فولاد ماهان هم در سالن پیروزی با برتری ۷ بر ۳ منصوری به پایان رسید. کافه دو بار و مهدی جاوید یک بار برای ماهان گلزنی کردند. گل‌های منصوری را کیانی، لطیفی، تیکدری و نصیری وارد دروازه حریف کردند.

البته ماهانی‌ها یک بار هم به اشتباه دروازه خود را بازکردند تا در نهایت گیتی‌پسند قهرمان فوتسال ایران شود و جام را در اصفهان نگاه دارد.

 

کد خبر 163269
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز