همشهری آنلاین: تیم والیبال قزاقستان الف با پیروزی بر دانشگاه آزاد اسلامی عنوان قهرمانی چهارمین دوره مسابقات والیبال آسیا و اقیانوسیه، جام دانشگاه آزاد را از آن خود کرد و نماینده ایران نیز نایب قهرمان شد.

beachvolley

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم‌های دانشگاه آزاد و قزاقستان الف که هر کدام با چهار پیروزی و کسب هشت امتیاز به دیدارهای روز پنجشنبه رسیده بودند، در نخستین بازی این روز به مصاف هم رفتند.

تیم والیبال ساحلی قزاقستان الف در این دیدار به رغم تلاش تیم دانشگاه آزاد دو بر یک بر این تیم غلبه کرد تا بار دیگر بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها تکیه کند. این تیم سال گذشته نیز در سومین دوره این مسابقات قهرمان شده بود.

الکساندر ویا چینکو و الکسی سی دورینک، بازیکنان قزاقستان الف در ست نخست پرویز فرخی و آق محمد سلاق را 21 بر 12 شکست دادند اما در ست دوم 21 بر 13 مغلوب شدند. در ست سوم دانشگاه آزاد تلاش بسیار زیادی برای پیروز کرد اما این ست را نیز با امتیاز 15 بر 12 به حریف واگذار کرد تا علاوه بر عنوان قهرمانی، 4 هزار و 500 دلار را نیز به این تیم به عنوان پاداش قهرمانی هدیه کند.

تیم دانشگاه آزاد با پذیرش این شکست و کسب 9 امتیاز نایب قهرمان شد و جایزه 3 هزار و 500 دلاری را به دست آورد.

کرمان موتور سوم شد

تیم والیبال ساحلی کرمان موتور با شکست میکا کیش مقام سومی چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه را به دست آورد.

این دو تیم که در مجموع چهار بازی گذشته هم امتیاز بودند، برای کسب مقام سومی به میدان رفتند که کرمان موتور در دو ست متوالی موفق به شکست میکاکیش شد.

کیا شوشتری‌زاده و شهرام قاسم‌خواه در این بازی با امتیازهای 21 بر 14 و 27 بر 25 پیروز شدند تا علاوه بر عنوان سومی، 2 هزار 500 دلار جایزه این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

روح‌اله صالحی‌نژاد و صابر هوشمند نیز با پذیرش این شکست جایگاه چهارم جام دانشگاه آزاد را به دست آوردند که همراه با جایزه 1 هزار و 500 دلاری بود.

تیم کرمان موتور با کسب این عنوان، نخستین عنوان آسیایی خود را به دست آورد.

دو تیم قزاقستان ب و اندونزی در آخرین دیدار این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که نماینده دوم قزاقستان دو بر یک اندونزی را شکست داد و عنوان پنجمی را به دست آورد.

این دو تیم نیز هر کدام 850 دلار به عنوان پاداش دریافت کردند.

 

کد خبر 163146
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز