همشهری‌آنلاین: سازمان وظیفه عمومی ناجا مدارک مورد نیاز و شرایط تعویض کارت‌های معافیت قدیمی با هوشمند را اعلام کرد و گفت: هزینه تعویض کارت‌ ۱۴۲ هزار ریال است.

سازمان وظیفه عمومی ناجا

براساس اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا در فاز نخست اجرای طرح تعویض کارت‌های معافیت و پایان خدمت قدیمی با کارت هوشمند، دارندگان کارت‌های معافیت کاغذی که پس از سال ۶۰ نسبت به دریافت کارت خود اقدام کرده‌اند باید اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، سه قطعه عکس ۳*۴ سیاه و سفید با زمینه سفید، اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی خود به همراه اصل کارت معافیت را به همراه داشته باشند.

بنابر اعلام دفاتر پلیس +۱۰ متقاضیان ‌باید فیش بانکی ۸۲ هزار ریالی به‌نام شرکت پژوهش و توسعه ناجی را به منظور صدور کارت هوشمند به شماره حساب ۰۱۰۶۳۷۴۴۷۹۰۰۳ نزد بانک ملی ایران شعبه سعادت آباد واریز کنند از سوی دیگر دفاتر پلیس + ۱۰ مبلغ ۶۰ هزار ریال نیز به عنوان کارمزد به صورت نقدی از متقاضیان دریافت می‌کنند.

افرادی که حد فاصل سال‌های ۸۸ تا ۸۹ و نیز ۸۰ تا ۸۷ کارت معافیت خود را دریافت کرده‌اند طبق جدول زمان‌بندی باید از ۱۰ دی تا ۱۰ بهمن‌ و ۱۰ بهمن تا ۱۰ اسفند به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

همچنین افرادی که در سال‌های ۷۰ تا ۷۹ و ۶۰ تا ۶۹ کارت معافیت به آن‌ها تعلق گرفته باید از تاریخ ۱۰ اسفند تا ۱۰ فروردین ۹۱ و نیز از ۱۰ فروردین ۹۱ تا ۱۰ اردیبهشت۹۱ نسبت به تعویض کارت خود اقدام کنند.

بر اساس گزارش برنا، آن دسته از افرادی که به هر دلیلی در زمان تعیین شده نتوانسته‌اند نسبت به تعویض کارت معافیت از خدمت خود با کارت هوشمند اقدام کنند تا اطلاع ثانوی می‌توانند به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند. 

کد خبر 162128
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز