دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۸:۳۹
۰ نفر

گروه حوادث: با دستگیری ربایندگان یک پزشک تهرانی، در بازجویی‌های پلیسی پرده از ارتکاب 2 آدم ربایی دیگر توسط اعضای این باند برداشته شد، اعضای این باند با معرفی خود به عنوان مامور دست به آدم ربایی افراد ثروتمند زده اند.

اوایل هفته گذشته پزشک 82 ساله ای به دادسرای جنایی تهران رفت و با طرح شکایتی مدعی شد چند روز پیش توسط افراد ناشناسی ربوده شده و 4 روز در خانه ای در خارج از تهران زندانی شده است.

وی در بازجویی‌ها به بازپرس روشن گفت: آدم ربایان بعد از آنکه مرا از خانه ام ربودند، چشمانم را بسته و با ماشین به مخفیگاهی منتقل کردند، آنها قصد داشتند مرا مجبور به امضای کاغذی کنند که براساس آن منزلم به نام آدم‌ربایان می‌شد، اما هنگامی که در اجرای نقشه خود ناکام ماندند بعد از گذشت 4 روز مرا در پارک ملت تهران رها کرده و متواری شدند.

با بررسی شکایت این مرد، در حالی که با دستور بازپرس روشن شناسایی عاملان آدم ربایی در دستور کار قرار گرفته بود، ماموران در بررسی های خود دریافتند 2 روز بعد از ربوده شدن پزشک، مرد جوانی که در حال بار زدن آهن آلات خانه پزشک بوده است با تماس یکی از همسایه‌ها از سوی پلیس دستگیر شده است و هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد. با این سرنخ ماموران به سراغ متهم دستگیر شده رفته و وی را تحت بازجویی قرار دادند که در این بازجویی‌ها راز ربودن پزشک  فاش شد.

مرد جوان در جریان بازجویی‌ها در شعبه سوم دادسرای جنایی در حالی که مدعی بود از آدم ربایی خبر نداشته است گفت:روز قبل از دستگیری‌ام یکی از دوستانم با دادن آدرس منزلی از من خواست به آنجا رفته و مقداری آهن آلات که در حیاط منزل بود را بارگیری کرده و به منزل او بیاورم، اما وقتی که در حال بار زدن آنها بودم با تماس همسایه ها  بازداشت شدم.

با این اظهارات ، مخفیگاه دوست این مرد و 3همدستش که گمان می رفت در ربودن پزشک دست داشته اند شناسایی شده و آنها دستگیر شدند که در جریان بازجویی‌ها به ربودن مرد پزشک اعتراف کردند.

بازپرس روشن با اعلام خبر دستگیری متهمان گفت: تحقیقات از متهمان بیانگر این است که آنان تاکنون مرتکب 2 آدم ربایی دیگر با همین روش شده‌اند که بررسی در خصوص این اتهامات و نحوه شناسایی طعمه‌ها و ربودنشان توسط پلیس دردست بررسی است.

کد خبر 16163

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز