همشهری آنلاین: قائم مقام سازمان دانش آموزی از رایزنی با بعثه مقام معظم رهبری برای افزایش سهمیه عمره دانش آموزی برای سال 91 خبر داد و گفت: در صورت موافقت بعثه مقام معظم رهبری سال آینده تعداد بیشتری از دانش آموزان را به این سفر معنوی خواهیم برد.

حج

داود روستایی در گفتگو با  مهر با اعلام این خبر افزود: در سال جاری، سهمیه عمره دانش آموزی پسران چهار هزار نفر بود که هم اکنون نیمی از آنها اعزام شده و بقیه نیز تا 20 اسفند ماه اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: معیار ما برای اعزام دانش آموزان فعالیت آنها در تشکل های دانش آموزی، هلال احمر، پانا، بسیج دانش آموزی و فعالیتهای علمی و قرآنی نیست و فرزندان شهدا و جانبازان نیز در الویت عمره دانش آموزی قرار دارند.

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور اظهار با بیان اینکه اعزام شدگان به عمره دانش آموزی باید دارای مدارج بالای تربیتی باشند، افزود: نمی توانیم افرادی را که هیچ علاقه ای ندارند و از خود اشتیاقی را نشان نمی دهند به این سف معنوی فرستاد.

روستایی به حمایت مالی از عمره گزاران دانش آموز خبر داد و اظهار داشت: به تمام دانش آموزانی که امکان این سفر الهی را داشته باشند وام تعلق می گیرد.

روستایی ادامه داد: با بعثه مقام معظم رهبری مذاکراتی داشته ایم که سهمیه عمره دانش آموزان را در سال آینده افزایش دهند که اگر توافقات لازم صورت گیرد در سال آینده تعداد بیشتری از دانش آموزان را به این سفر معنوی خواهیم فرستاد.

 

 

کد خبر 161363

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز