سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۹
۰ نفر

از قرار معلوم این روزها عده‌ای از شهروندان برای رسیدن به خط پایان سال مسابقه گذاشته‌اند و اصلا هم برای‌شان رعایت حق و حقوق دیگران اهمیتی ندارد.

تصادف

آنها چنان درگیر خواسته‌ها و کارهای خود هستند که متوجه آنچه دور و برشان می‌گذرد، نیستند. در این روزها این افراد را می‌توان دید که یک پا در مطب دندانپزشکی دارند و یک پا در بانک برای پرداخت قبض‌ها و معوقه‌های بانکی خود، در عین اینکه همزمان در فکر تهیه سوروسات نوروز و مسافرت و تهیه بلیت و... هم هستند. خب خودتان قضاوت کنید که این همه دلمشغولی و فکر و خیال با آدم چه‌ها که نمی‌کند! در چنین شرایط روانی، بدون آنکه آدم متوجه باشد، رفتارش با دیگران هم تغییر می‌کند و در مواردی با چاشنی پرخاش و خشونت همراه می‌شود.

یکی از پیامدهای این مشغولیت‌های فکری آخر سال را می‌توان در این عکس دید. این عکس را که علیرضا گلزار از خیابان دامن افشار واقع در خیابان ولیعصر برای ما فرستاده، خودرویی را نشان می‌دهد که به واسطه بی‌دقتی و حواس‌پرتی راننده‌اش، به شکلی که می‌بینید، با خودروی دیگری که پارک بوده برخورد کرده و سوار آن شده است! وقتی علت را از راننده خاطی جویا شدند، او با خونسردی گفت؛ یک لحظه حواسم پرت شد و یکهو دیدم که بالای این خودرو رفته‌ام! حالا خودمانیم، ما که هر‌چه به مغزمان فشار آوردیم که ببینیم چگونه این خودرو توانسته سوار آن خودروی دیگر شود، نفهمیدیم، اگر شما متوجه شدید، حتما به ما بگویید!

کد خبر 161294
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز