جمعه ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۷:۳۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: وزیر آموزش و پرورش از پرداخت عیدی تمام فرهنگیان تا پایان بهمن سال جاری خبر داد‌ و گفت: سرانه 30 میلیارد تومانی نیز به حساب تمام مدارس کشور واریز شده است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش با بیان این مطلب افزود: حقوق بهمن فرهنگیان پرداخت شده و تمام پرداختی‌ها مانند اضافه کار و حق‌التدریس تا پایان دی ماه تسویه شده است البته یک دو مورد از سایر باقی مانده است که در تلاش برای پرداخت هستیم.

وی در خصوص عیدی فرهنگیان ادامه داد: به تمام استان‌ها اعلام کرده‌ایم که عیدی فرهنگیان باید در بهمن پرداخت شود که تا کنون برخی استان‌ها پرداخت کرده‌اند و برخی طی روزهای آینده پرداخت می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش به واریز بخشی دیگر از سرانه به حساب مدارس خبر داد و فارس گفت:‌ پرداخت‌هایی که به جزء واریز آخر در مدارس انجام شده است، معادل کل سرانه سال گذشته بوده است.

وی میزان سرانه‌ای که طی چند روز گذشته به حساب مدارس واریز شده است را 30 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود:‌ این سرانه به حساب تمام مدارس به طور مستقیم واریز شده است.

وی تأکید کرد: پرداخت سرانه به مدارس بیش از سرانه سال گذشته در حالی است که مدارس کشور از پرداخت 50 درصد هزینه آب، برق و سوخت معافند.

کد خبر 160684
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز