سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: سید نصرالله گنجعلی‌خانی می گوید مس کرمان نیاز به یک شوک داشته و به همین دلیل ابراهیم قاسمپور جایگزین بلاژویچ در ادامه‌ی لیگ شده است، اما نمی‌داند چرا این خبر به سرمربی قبلی کروات این تیم داده نشده است.

مدیر عامل باشگاه مس کرمان در گفت و گو با ایسنا، درباره آمدن ابراهیم قاسمپور به جای بلاژویچ اظهار کرد: دو شب گذشته جلسه‌ای با هیات مدیره و دیگر مسوولان تیم برگزار کردیم و از میان گزینه‌های موجود ترجیح دادیم از ابراهیم قاسمپور به عنوان جانشین بلاژویچ استفاده کنیم.

 وی ادامه داد: بلاژویچ مربی بزرگی است و تلاش خود را در مس انجام داد، اما تیم نیاز به یک شوک داشت و ما باد مس را از این وضعیت خارج می‌کردیم.

 گنجعلی‌خانی در پاسخ به این سوال که چرا هنوز به بلاژویچ در این باره چیزی نگفته‌اید؟ گفت: قرار بود که مسوولان تیم به بلاژویچ بگویند نمی دانم چرا مترجمش هنوز این خبر را به او نداده‌است. قرار است بلاژویچ مدیر فنی باشد و امیدوارم که این پست را قبول کند. ضمن اینکه دستیارانش هنوز در تیم مشغول خواهند بود و در کنار قاسمپور هدایت تیم را در دست خواهند داشت.

 مدیرعامل باشگاه مس کرمان افزود: شب گذشته سعدمحمدی در جمع بازیکنان و کادر فنی حاضر شد و با آنها درباره‌ی همه چیز صحبت کرد. البته ما دیشب خبر آمدن قاسمپور را به بلاژویچ ندادیم و قرار شد امروز به اوبگوییم. امیدوارم با آمدن قاسمپور تیم شرایط جدیدی پیدا کند و خود را به طور کامل از قعر جدول جدا کند.

 

کد خبر 160510
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز