همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه آجیل‌فروشان تهران و رئیس اتحادیه کشوری قنادان از آخرین وضعیت قیمت آجیل و شیرینی شب عید خبر دادند.

جواد اخوان رئیس اتحادیه آجیل‌فروشان تهران درباره قیمت آجیل در آستانه نوروز 91 گفت: آجیل قیمت‌گذاری و نرخ مصوب ندارد و براساس فاکتور خرید تنها مجاز به ۱۰درصد سود فروش هستند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه تغییر قیمتی برای آجیل در شب عید نداریم اظهار داشت: معمولا قیمت‌ها در گروه آجیل و خشکبار تابع عرضه و تقاضا است.

رئیس اتحادیه آجیل‌فروشان تهران گفت: در سال جاری به دلیل اینکه ۲۰ درصد از پسته پوکی داشته است اندکی در خصوص تغییر قیمت پسته وجود داشته است اما هیچ گونه افزایش قیمت و گران‌فروشی در بازار آجیل نداشته‌ایم.

وی افزود: سعی می‌کنیم در شب عید هم قیمت‌ها را به همین شکل حفظ کنیم.

رئیس اتحادیه کشوری قنادان نیز به فارس گفت: هیچ افزایش قیمتی برای شیرینی در نوروز سال 91 نداریم.

محمد نصرتی در خصوص اعمال افزایش قیمت در ایام پایانی سال اظهار داشت: هیچ افزایش قیمتی برای شیرینی نوروز در نظر گرفته نشده است.

وی افزود: اگر همکاران در خصوص تأمین مواد اولیه مثل روغن، شکر، آرد، کاکائو و ... مشکل دارند می‌توانند به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خود مراجعه کنند چرا که کارگروه تنظیم بازار اعلام کرده است هرگونه کمبود مواد اولیه از طریق این کارگروه و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت تأمین می‌شود.
کد خبر 160148
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز