کمبریج شایر: لاک‌پشت خانگی یک خانواده انگلیسی که 5 ماه پیش گم شده بود درحالی‌که میان نرده‌های خانه دیگری ‌گیر افتاده بود، زنده پیدا شد.

turtle

لوسی کامرون43 ساله در این باره می‌گوید: در این 5ماه همه جا را دنبال لاک پشت خود گشتیم اما در عین ناباوری 5ماه بعد درحالی‌که لابه‌لای حصار یکی از خانه‌هایی که چند صدمتر دورتر از اینجاست گیرکرده و وزنش کم‌شده بود، آن را یافتیم. گفتنی است لاک‌پشت یاد شده بسیار خوش‌اقبال بوده که بعد از چند وقت بدون غذا زنده مانده است. به گفته علاقه‌مندان به محیط زیست هوای معتدل ماه‌های اخیر در این شهر به پایین بودن سوخت‌وساز بدن او و زنده‌ماندنش کمک کرده است.

دمپایی چمنی

کالیفرنیا: یک نوع دمپایی که به خریدار امکان می‌دهد در هر محیطی احساس کند روی چمن راه می‌رود توجه مردم را به‌خود جلب کرده است. طراحان یک شرکت آمریکایی کف این دمپایی‌ها را با پوششی از چمن مصنوعی پوشانده‌اند. گفتنی است این دمپایی‌ها که در خرده‌فروشی‌ها 32دلار برچسب قیمت خورده‌اند از مقاومت بالایی نیز برخوردارند. یکی از مسئولان تولید‌کننده این دمپایی‌ها می‌گوید: قصد داریم تا حد امکان چمن‌های مصنوعی را با ویژگی‌های چمن‌های طبیعی تولید و روی دمپایی‌ها نصب کنیم.

قاشق و چنگال یک کیلویی

لندن: استفاده از قاشق و چنگال یا بشقاب‌های کوچک برای رسیدن به تناسب اندام برای برخی افراد چاق امری عادی است اما اینکه غذا را با قاشقی که یک کیلو وزن دارد بخورید برای هر کسی شگفت انگیز است. این اواخر یک شرکت با استفاده از دمبل‌های یک تا 2کیلوگرمی قاشق و چنگال‌هایی تولید کرده است که به ادعای آنها استفاده از این وسایل هنگام غذاخوردن می‌تواند چند کیلوکالری از انرژی بدن را بسوزاند. البته آنهایی که خواهان این نوع ورزش کردن هستند باید بابت یک دست از این ظرف‌ها 90 پوند بپردازند. قاشق این مجموعه که 2کیلوگرم وزن دارد برابر با وزن یک دست قاشق و چنگال 32 عددی است.

غازچرانی در بزرگراه

پکن: کشاورز چینی با بیش از 200اردک و غاز هر روز در مسیر بزرگراه تردد می‌کند. آقای لینگ در توجیه این کار خود می‌گوید: می‌دانم که ممکن است با مجازات پلیس یا بد و بیراه راننده‌ها روبه‌رو شوم اما پس از چریدن غاز‌ها و اردک‌ها در کنار دریاچه تنها مسیر بازگشت به خانه از این بزرگراه می‌گذرد. به گفته ساکنان محلی یک راه‌بازگشت دیگر نیز برای آقای لینگ وجود دارد اما در آن مسیر به‌دلیل وجودکوچه پس‌کوچه‌های تو در تو، ممکن است بسیاری از غازها و اردک‌های خود را گم کند. گفتنی است به گواه آقای لینگ پلیس تا به حال با وی هیچ برخوردی نکرده است.

کد خبر 160058
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز