پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر علمی دومین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی ایران با بیان اینکه 1150 شهر الکترونیکی در کشور ایجاد می شود گفت: در برنامه پنجم توسعه شاهد پیش بینی10 برنامه تحول بر پایه فناوری اطلاعات (IT) در زمینه نظام اداری کشور هستیم.

به گزارش واحد مرکزی خبر، دکترجلالی در مراسم افتتاحیه دومین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی ایران با اشاره به ارتقای چشمگیر جایگاه علمی ایران افزود: ایران در 2011 از نظر علمی مقام نخست را در جهان داشته است.

وی درعین حال گفت: با کسب چنین افتخاری در حوزه فناوری بسیار ضعیف عمل کرده ایم.

مدیرعلمی همایش افزود: یکی از ابزار توسعه فناوری، بازاریابی اینترنتی است که به سرعت در جهان توسعه یافته است.

جلالی گفت: در سال 1970 میلادی 40 درصد اقتصاد جهان در سال 1980 پنجاه و پنج درصد، در سال 1990 شصت وپنج درصد، در سال 2000 هفتاد و سه درصد و در سال 2010 هفتاد و هشت درصد به فناوری وابسته بوده است.

وی افزود: برای رشد و توسعه بازاریابی اینترنتی در جهان از ابزار تلفن همراه بسیار استفاده می شود و براساس اخبار منتشر شده نسل پنجم تلفن همراه با سرعت 1024 مگابیت در ثانیه تا پایان سال میلادی روانه بازار خواهد شد.

مدیر علمی همایش اضافه کرد: در بازاریابی اینترنتی که کشورهای مطرح در این حوزه اقدامات اولیه را در سال 1993 آغاز کردند روشی برای کنترل و مدیریت عرضه محصولات مبتنی بر شبکه اینترنت اجرا می شود.

کد خبر 159141
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز