همشهری‌آْنلاین: دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی از تصویب تغییر نام دانشگاه‌های تربیت معلم سبزوار، تهران و آذربایجان خبر داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، مخبر دزفولی بعد از برگزاری هفتصد و ششمین جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی در جمع خبرنگاران افزود: از انجا که دانشگاه تربیت معلم دیگر مسئول تربیت نیروی متخصص مورد نیاز آموزش و پرورش نیست و این مسئولیت به دانشگاه فرهنگیان واگذار شده است پس از بررسی‌های کارشناسی و نظرخواهی‌ها مقرر شد نام دانشگاه تربیت معلم سبزوار به دانشگاه حکیم سبزواری، دانشگاه تربیت معلم آذربایجان به دانشگاه شهید مدنی و دانشگاه تربیت معلم تهران به دانشگاه خوارزمی تغییر نام پیدا کند.

وی گفت: مقرر شد وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش پیشنهادهای خود را برای ایجاد تحولات هر چه بیشتر در این دانشگاه‌ها ارائه کنند.

دبیر شواریعالی انقلاب فرهنگی در مورد مصوبات دیگر جلسه امشب گفت: مقرر شد خانم بداغی و دکتر اسحاقی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عضویت ستاد ملی زن و خانواده در آیند.

مخبر دزفولی گفت:از مصوبات دیگر جلسه امشب اضافه شدن روسای دانشگاه‌های تهران و علامه طباطبایی به مجموعه شورای تحول علوم انسانی است.

کد خبر 158995
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز