همشهری آنلاین: تیم بسکتبال مهرام ایران پس از برتری بر المتحد لبنان و دهوک عراق این بار دانشگاه اردن را مغلوب کرد.

بسکتبال

به گزارش سایت باشگاه مهرام، در چهارمین روز از برگزاری مسابقات بسکتبال Waba، تیم مهرام در برابر نماینده اردن قرار گرفت. در این دیدار مصطفی هاشمی که ASU را حریفی قدر برای تیم خود نمی‌دید ترجیح داد با ترکیب بازیکنان جوان یعنی سجاد مشایخی، بابک پاکنژاد، فرید اصلانی، امیر صدیقی و په په سو، بازیکن سنگالی تیم به مصاف رقیب برود. اما با شروع کوارتر اول این بازیکنان نتوانستند انتظار سرمربی مهرام را برآورده کنند و 28 بر 8 نتیجه را به حریف واگذار کردند، در زمان پایانی این کوارتر مصطفی هاشمی برای جبران امتیازات از دست رفته ترکیب اصلی تیمش را که متشکل از مهدی کامرانی، حامد آفاق، صمدنیکخواه بهرامی، نیکلوس و په په سو است روانه میدان کرد، در این هنگام تیم اردنی که توان مقابله با ترکیب اصلی تیم قدرتمند مهرام را نداشت نیمه اول را با امتیاز 46 بر 31 واگذار کرد.

با شروع نیمه دوم و بیشتر شدن امتیازات به نفع تیم مهرام ،سرمربی این تیم فرصت را به بازیکنان جوان داد تا در این بازی بین‌المللی تجربه کسب کنند و در نهایت این دیدار 87 بر 57 به سود مهرام به پایان رسید.

قابل ذکر است همه 12 بازیکن مهرام در این بازی به میدان رفتند و جالب این که هر کدام از آنها با کسب امتیاز در پیروزی تیمشان سهیم بودند.

در ادامه این رقابت‌ها یکشنبه شب (9 بهمن) حساس‌ترین بازی این گروه بین دو تیم مهرام و شامپویل لبنان برای تعیین صدرنشین این گروه برگزار خواهد شد.

کد خبر 158632
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز