همشهری آنلاین: تیم فارس با بهره‌مندی از چهره‌های سرشناسی چون مرتضی رضائیان، سجاد بهروزی، جابر بهروزی و میثم محبی ضمن کسب 6 مدال طلا، 3 نقره و 4 برنز، با کسب 565 امتیاز روی سکوی قهرمانی ایستاد.

وزنه برداری

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، فارس در حالی عنوان قهرمانی مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور، جام جهان پهلوان نامجو را به دست آورد که سال گذشته نیز در پایان رقابت‌ها روی سکوی قهرمانی ایستاده بود.

تیم اصفهان نیز که امسال سهراب مرادی را به عنوان شاخص‌ترین وزنه‌بردار در ترکیب خود داشت، با شش طلا و شش نقره و یک برنز، هر چند به لحاظ مرغوبیت مدال شرایطی بهتر از فارس داشت اما در رده‌بندی امتیازی با 547 امتیاز پائین‌تر از این تیم روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

برای اصفهان در رقابت‌های امسال سهراب مرادی (3 طلا)، رسول تقیان (3 طلا)، حامد حبیب‌الهی (3 نقره)، احمدرضا وادی (2 نقره و 1 برنز) و ایوب مرادی (1 نقره) به دست آوردند.

بعد از فارس و اصفهان، مازندران با 488 امتیاز روی سکوی سوم مسابقات امسال قرار گرفت. برای مازندران محمد صالحی دو طلا و یک نقره، بهادر مولایی یک طلا و یک نقره و محمدرضا براری سه مدال نقره به دست آوردند.

نتایجی تیمی شش تیم برتر این رقابت‌ها به شرح زیر می‌باشد:


1- فارس با 566 امتیاز


2- اصفهان با 547 امتیاز


3- مازندران با 488 امتیاز


4- گیلان با 463 امتیاز


5- تهران با 453 امتیاز


6- البرز با 415 امتیاز

کد خبر 158515
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز