همشهری آنلاین: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور، جام جهان پهلوان محمود نامجو، روز چهارشنبه (5 بهمن) با برگزاری رقابت‌های اوزان 56 و 62 کیلوگرم و برگزاری مراسم افتتاحیه در ساعت 17 رسما در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت آغاز خواهد شد.

وزنه برداری

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، برای شرکت در رقابت‌های جام نامجو 31 تیم از 30 استان کشور اعلام آمادگی کرده‌اند و طبق اعلام سرپرست مسابقات، رقابت‌های امسال با حضور 224 وزنه‌بردار برتر کشور در اوزان هشتگانه برگزار خواهد شد.

علاوه بر حضور این تعداد وزنه‌بردار در جام نامجو، که آماری کم سابقه در چند سال اخیر به شمار می‌رود، 31 سرپرست، 55 سرمربی و مربی و 45 داور نیز به عنوان دیگر عوامل اجرایی مسابقات تا بعدازظهر سه‌شنبه وارد شهرستان رشت شدند تا طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (5 تا 7 بهمن) برگزار کننده رقابت‌های امسال جام نامجو باشند.

گفتنی است 21 تیم گیلان، فارس، البرز، یزد، گلستان، همدان، لرستان، اصفهان، اردبیل، خراسان، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، ایلام، آذربایجان غربی، مازندران، قزوین، کرمان، تهران و توابع تهران با ترکیب کامل و با 8 وزنه‌بردار در رقابت‌های امسال جام نامجو شرکت خواهند کرد که این نشان از بالا بودن سطح رقابت برای کسب عنوان قهرمانی است.

سال گذشته تیم فارس عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم‌های مازندران و گیلان به ترتیب در سکوهای دوم وسوم مسابقات ایستادند.

کد خبر 158204
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز