همشهری آنلاین: مالک کامیون «خوش‌ رکاب» از فروش این ماشین به دلیل شرایط سخت نگهداری خبر داد.

کامیون - خوش رکاب

حسین بختیاری هفت‌لنگی مالک کامیون «خوش‌ رکاب» با اشاره به فروش این کامیون به فارس گفت: به دلیل شرایط سخت نگهداری درصدد فروش این کامیون هستم و در این راستا، اقداماتی را نیز انجام داده‌ام.

وی با اشاره به شرایط فروش این کامیون گفت: با نهادهای مختلف رایزنی کردم اما آن‌ها شرایط نازلی پیشنهاد می‌کردند. از طرف شهرک سینمایی دفاع مقدس برای خرید «خوش‌ رکاب» تماس گرفتند که به دلیل عدم توافق مالی این معامله صورت نگرفت. مسئولان این شهرک اعلام کردند به جای «خوش‌ رکاب» حاضر به تحویل یک کامیون بنز صفر کیلومتر هستند اما بنده مبلغی را به آن‌ها اعلام کردم که در نهایت توافقی انجام نشد.

بختیاری در ادامه خاطرنشان کرد: از طرف صداوسیما هم معاون آقای ضرغامی، آقای ترکمان برای خرید این کامیون تماس گرفتند و گفتند اگر بخواهید ما می‌توانیم برای فروش این ماشین اقدام کنیم که من گفتم ما می‌خواهینم ضرب‌الاجلی این ماشین را بفروشیم.
 
وی همچنین در پاسخ به این سوال که از طرف عوامل سازنده فیلم «خوش‌ رکاب» برای خرید این کامیون اقدام نشده است، گفت: گروه سازنده فیلم «خوش‌ رکاب» هم‌‌اکنون مشغول ساخت کار دیگری هستند، ضمن اینکه اعلام شد باید مدتی را صبر کرد تا شرایط برای خرید «خوش‌ رکاب» مهیا شود، در حالی من قصد دارم این کامیون را سریع‌تر بفروشم.

بختیاری با تاکید بر این که فروش کامیون «خوش‌ رکاب» به دلیل مشکلات مالی من نیست، ادامه داد: شرایط برای نگهداری «خوش‌ رکاب» سخت شده است، در حالی که این وسیله در شرایط یک ماشین نو قرار دارد و اساس آن دست نخورده است؛ ضمن این که ما هم سوار آن نمی‌شویم و تعمیراتی را بر روی آن انجام شده است.

بختیاری قیمت فروش این کامیون را 350 میلیون تومان اعلام کرده است.

«خوش رکاب» برای اولین بار در سریال تلویزیونی «خوش رکاب» به کارگردانی «علی شاه‌حاتمی» در تلویزیون نمایش داده شد.

کد خبر 157948
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز