همشهری آنلاین: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه سن بازیکن وقتی بالاست که نتواند بدود، گفت: وقتی پا به پای بقیه می‌دوم چه دلیلی دارد که بعضی‌ها سن و سال را مطرح کنند.

وحید هاشمیان، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این مطلب درخصوص دیدار این تیم مقابل مس سرچشمه اظهار داشت: گل اول را در زمان نامناسبی دریافت کردیم. با توجه به اینکه تیم مس سرچشمه ته جدولی بود و به این سه امتیاز نیاز داشت، مشخص بود که بعد از گل عقب نشینی کرده و بازی را می‌بندد.

وی در ادامه افزود: این مسئله کار ما را بسیار مشکل کرد، البته از سوی دیگر می‌دانستیم آنها اگر با آن دفاع سخت گل بخورند به سختی می‌توانند برای حمله کردن تغییر وضعیت بدهند.

هاشمیان با بیان اینکه در زمان‌هایی از بازی این فکر به سراغ ما آمده بود که شاید نتیجه نگیریم افزود: اما از سوی دیگر تجربه و احساسم می‌گفت به آن شکلی که ما حمله کردیم بالاخره در دفاع آنها روزنه‌ای ایجاد می‌شود که همین طور هم شد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که با سایت این باشگاه گفتگو می‌کرد درباره پاره‌ای مسائل که پیرامون شرایط سنی او و بعضی بازیکنان مطرح می‌شود گفت: سن بازیکن وقتی بالاست که نتواند بدود. وقتی پا به پای بقیه می‌دوم چه دلیلی دارد که بعضی‌ها سن و سال را مطرح کنند.

وی با تاکید براینکه مشکل بدنی ندارد خاطر نشان کرد: بعضی‌ها یکسری حرف‌های سنتی را شنیده­اند و تکرار می کنند. مثلا می گویند فوتبال را باید در اوج کنار گذاشت. این حرف برای زمان‌های قدیم است که فوتبال حرفه‌ای نبود.

هاشمیان افزود: اگر امثال "پائولو مالدینی"، "خاویر زانتی" و خیلی‌های دیگر چنین می کردند تا چند کارشناس خوش‌شان بیاید، چه می‌شد؟ فوتبال چه اتفاقاتی را از دست می‌داد؟ این حرف‌ها درست نیست. بازیکن تا زمانی که می‌تواند کار کند، منطقی است که ادامه بدهد، من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

وی درپایان درباره بازی آینده برابر صنعت نفت گقت: از شرایط قبلی فاصله گرفته‌ایم ولی هنوز تا جایگاهی که شایسته تیم پرسپولیس است، فاصله داریم. همه بازی‌های بعدی ما چه در خانه و چه در بیرون از خانه سخت است. باید هفته به هفته جلو برویم و سفت و سخت کارمان را بچسبیم تا هر چه زودتر شرایط مناسب را در جدول پیدا کنیم.

گزارشگر بازی پرسپولیس و مس سرچشمه در حین گزارش این بازی به مسن بودن برخی بازیکنان پرسپولیس اشاره کرده بود.

کد خبر 157929
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز