همشهرِی آنلاین: هفته گذشته دو مراسم جداگانه اما مرتبط با یکدیگر در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد که یکی جلسه هیات دولت و دیگری مراسم گرامیداشت جهادگران عرصه علم و دانش در مسجد سلمان بود که با حواشی همراه بود.

مشایی - جوانفکر

به گزارش همشهری آنلاین، چند حاشیه این مراسم به نقل از فارس به شرح زیر است:

* تصاحب جایگاه صاحب عزایی در این مراسم و چند مراسم مشابه، تنها حاشیه حضور رئیس دفتر پر حاشیه احمدی‌نژاد نیست؛ بلکه گفت‌وگوی چند دقیقه‌ای او پس از چندین ماه سکوت ظاهری برای خبرنگارانی که انبوهی سئوال از تحرکات انتخاباتی حلقه انحراف دارند شاید فرصتی مغتنم است.

خبرنگاری از مشایی می‌پرسد که "آقای مهندس! چرا سکوتتان را نمی‌شکنید و الان مشغول چه کاری هستید" که مشایی می‌گوید" همین بهتر است. نامه می‌بینیم" خبرنگار هم در مقابل، پاسخ معناداری به رئیس دفتر رئیس جمهور می‌دهد "پس شما فقط نامه پاراف می‌کنید!"

خبرنگار می‌پرسد " آقای مشایی آیا کناره‌گیری شما از کمیسیون فرهنگی دولت و نمایندگی دولت در شورای نظارت بر صدا و سیما، انتخاباتی است". مشایی هم که در این لحظات از حرکات سر و دست به جای زبانش استفاده می‌کرد، دستی به سر و روی خبرنگار کشید و اینگونه سئوالش را بی جواب گذاشت.

* پس از مشایی نوبت به جوانفکر می‌رسد که این بار نه از سوی خبرنگاران که از سوی یکی از اعضای کابینه ‌مورد بازخواست همراه با گلایه قرار می‌گیرد؛ آنجا که این عضو کابینه با حالتی گلایه‌آمیز به جوانفکر می‌گوید "حالا دیگر ما را می‌زنی؟".

شاید اشاره این عضو کابینه به تیتری بود که روزنامه ایران در روزهای گذشته با سایز بزرگ در صفحه اول خود چاپ کرده بود "ردصلاحیت گسترده ‌حامیان گفتمان احمدی‌نژاد!".

کد خبر 157753
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز