سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: دوره آموزشی طراحی صحنه با هدف شناخت تأثیر روانی و بصری عناصر و رابطه آنها با هم در طبیعت و محیط زندگی برای عکاسان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، شرکت فرهنگ فیلم تهران در دوره طراحی به آموزش طراحی و چیدمان انواع عناصر اعم از اشیاء و انسان و همچنین طراحی و نورپردازی خاص و منحصر برای چیدمان می‌پردازد.

تشویق عکاسان برای بوجودآوردن فضای خاص و کاملا منطقی با رعایت اصول برای تولید عکس‌های خاص از دیگر اهداف این دوره آموزشی ذکر شده است.

تمام هنرجویان و دانشجویان رشته عکاسی و حتی دیگر رشته‌های هنری می‌توانند از این دوره که تدریس آن بر عهده امیر امیری است بهره‌مند شوند.

آشنایی با لغت‌ها و اصطلاحات و ویژگی انواع چیدمان در استودیو و صحنه تئاتر و سینما، شناخت ویژگی های مختلف عناصر و کاربرد آنها در ترکیب‌بندی عکاسی، شناخت انواع نورپردازی در صحنه و طراحی نور برای عکاسی، آشنایی با مسائل روانشناسانه و جامعه شناسانه عناصر مختلف و کمپوزسیون آن و شناخت طراحی صحنه برای انواع ژانرهای عکاسی (منظره تبلیغاتی پرتره مدل صنعتی آبستره معماری و ...) از سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

این دوره آموزشی، از ابتدای بهمن ماه روزهای دوشنبه و پنج شنبه به مدت 25 ساعت آغاز خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر و شرکت در این دوره می‌توانند به سایتwww.farhangfilm.com و یا با شماره‌های 6 و 88665525 تماس بگیرند.

کد خبر 157542
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز