دوشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۱
۰ نفر

گروه سیاسی: رزمایش شهدای وحدت سپاه عصر دیروز پایان یافت.مرحله اصلی رزمایش «شهدای وحدت» نیروی زمینی سپاه دیروز با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، سرلشکر باقری‌ معاون اطلاعات و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح و سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی دیگر از فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح برگزار شد.

دفاع

همزمان با آغاز این مرحله از رزمایش یگان‌های زرهی و تکاور نیروی زمینی سپاه در 5 مرحله به مواضع دشمن فرضی هجوم بردند و موشک‌هایی را به سمت اهداف از‌پیش‌تعیین‌شده شلیک کردند. همچنین پدافند هوایی و موشک‌های دوش پرتاب علیه اهداف با ارتفاع پایین وارد عمل شدند.

سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه، در مرحله اصلی رزمایش شهدای وحدت نیروی زمینی سپاه این رزمایش را تمرینی برای تاکتیک‌های نبرد نامتقارن به‌منظور جلوگیری از پیشروی دشمن در محورهای حیاتی و مهم دانست.

وی افزود: این رزمایش حاصل ساعت‌ها کار و تلاش کارشناسی به‌منظور تمرین و اجرای نحوه مقابله و استفاده بهتر علیه توان دشمن است و اینکه بتوانیم برتری فناوری دشمن را که به آن متکی است با تاکتیک، فکر و ایده‌های جدید تلفیق و خنثی کنیم.در رزمایش شهدای وحدت از نفربر فوق سبک شنی‌دار، نفربر چرخدار و آمبولانس زرهی رونمایی شد.

کد خبر 156735
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز