همشهری آنلاین: جایزه مردمی در هشتمین دوسالانه ملی نقاشی ایران به دو اثر که بالاترین رای بازدیدکنندگان را کسب کنند اهدا می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، جواد صادقی دبیر اجرایی هشتمین دوسالانه ملی نقاشی گفت: در این دوره دوسالانه برای بخش ‌آزاد که به صورت غیر رقابتی برگزار شده جایزه مردمی در نظر گرفته شده است.

صادقی افزود: بخش نگاهی نو به مکتب هرات در دوسالانه نقاشی به صورت رقابتی برگزار می‌شود و آثار برگزیده از سوی داوران معرفی می‌شوند اما در بخش آزاد که به صورت غیر رقابتی است، دو اثر با رای مردم و بازدیدکنندگان برگزیده می‌شوند.

دبیر اجرایی هشتمین دوسالانه ملی نقاشی ایران گفت: فرم‌هایی برای این منظور تهیه شده و در نمایشگاه آثار دوسالانه نقاشی ارائه می‌شود که مخاطبان و بازدیدکنندگان دوسالانه می‌توانند آثار منتخب خود را از بین آثار بخش آزاد در این فرم‌ها مشخص کنند.

صادقی در ادامه افزود: اختصاص این جایزه به منظور توجه به نگاه مخاطبان، مردم و دوستداران هنر است که بر اساس نظر مخاطبان نیز آثاری انتخاب شود.

هشتمین دوسالانه ملی نقاشی ایران در بخش نگاهی نو به مکتب هرات؛ بخش آزاد؛ نمایشگاه آثار هنرمندان پیشکسوت، ورک شاپ و نمایشگاه آثار ورک شاپ در موسسه فرهنگی، هنری صبا در تهران و نگارخانه آرتین مشهد برگزار شده است و تا 3 بهمن ماه ادامه دارد.

کد خبر 155910
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز