همشهری آنلاین: معاون سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های مختلف فراگیر دانشگاه پیام‌نور از روز سه‌شنبه 20 دی ماه خبر داد و گفت: آزمون کلیه دوره‌های فراگیر روز جمعه 23 دی ماه در کشور برگزار می‌شود.

آزمون

سید جلال طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز توزیع کارت آزمون دوره‌های مختلف فراگیر دانشگاه پیام نور از روز سه‌شنبه20 دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ، گفت: توزیع کارت تا ساعت 24 روز پنجشنبه 22 دی ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون دوره کارشناسی فراگیر با رقابت 103 هزار و 128 داوطلب در 52 کد رشته در صبح روز جمعه 23 دی ماه، اظهار کرد: ظرفیت پذیرش در این آزمون حدود 241 هزار و 590 داوطلب است که البته داوطلبان باید برای قبولی حد نصاب نمره را کسب کنند.

طباطبایی با اشاره به پذیرش 11هزار و 260 داوطلب در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد، گفت: آزمون این دوره با شرکت حدود 86 هزار و 392 داوطلب در 90 کد رشته محل در نوبت عصر برگزار می‌شود.

وی در خصوص تعداد داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته فراگیر نیز تصریح کرد: حدود 4 هزار و 685 نفر در 10 کد رشته محل در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه آزمون این دوره نسبت به سال گذشته تغییری ندارد، از عدم افزایش ظرفیت پذیرش این دوره از آزمون خبر داد.

معاون سازمان سنجش در خاتمه درباره نحوه سوالات آزمون دوره‌های مختلف، گفت: سوالات آزمون به صورت چهارگزینه‌ای است، همچنین دفترچه سوالات به صورت شخصی سازی است.

کد خبر 155905

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز