گروه شهری: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در اختتامیه همایش راهبردهای توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرهای ایران با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های شهرداری تهران گفت:

جشنواره‌های هشت‌گانه شمسه و مدیریت محله جامع‌ترین و مترقی‌ترین برنامه فرهنگی و اجتماعی را برای توسعه مشارکت مردمی ارائه می‌دهند. مرتضی طلایی با بیان این مطلب افزود: این همایش که برای نخستین‌بار با حضور اعضای شورای اسلامی و معاونین فرهنگی و اجتماعی شهرهای کشور برگزار می‌شود، نقطه عطفی در تعامل و ارتباط دو نهاد سیاستگذار و اجرایی در مدیریت شهری خواهد بود. رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فعالیت‌های مثبت شهرداری پایتخت در حوزه فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: طرح جشنواره‌های هشتگانه شمسه در سایر شهرهای کشور قابلیت اجرا دارد. این جشنواره یک برنامه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که می‌تواند در بالاترین سطح با کشف استعداد و ظرفیت‌های علمی و هنری و مذهبی محلات، مشارکت‌های مردمی را به‌حداکثر برساند. وی طرح مدیریت محله را یکی از مهم‌ترین برنامه شهرداری تهران در این حوزه دانست و افزود: طرح مدیریت محله عملیاتی کردن شعار مشارکت طلبی مردم در اداره امور است و با پیشبرد این طرح شاهد افزایش مشارکت شهروندان در اداره امور هستیم.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این همایش فعالیت‌های شهرداری تهران در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب را موفق دانست و گفت: خوشبختانه شهرداری تهران توانسته نگاهی همه‌جانبه و جامع به مقوله عفاف و حجاب داشته باشد و در توسعه صحیح این فرهنگ در جامعه بسیار موفق عمل کرده است. وی ادامه داد: کمیت و کیفیت تبلیغات در سال‌های اخیر در شهرداری تهران قابل‌قبول است و تبلیغات شهری از فضای تجاری محض فاصله گرفته و هدفمند شده است.

کد خبر 155438
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز