همشهری آنلاین: نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتصاب‌های فامیلی در دولت نهم زمینه‌های فساد اداری و مالی را چند برابر کرده است گفت: مخالفت مجلس با انتصاب خورشیدی به ریاست سازمان ملی استاندارد قطعی است.

حیدری دستنایی

نوراله حیدری دستنایی در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان اینکه انتصاب‌های فامیلی در هر دولتی مفسده انگیز است، گفت: مجلس با انتصاب خورشیدی داماد احمدی نژاد به ریاست سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی مخالف است.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتصاب‌های فامیلی در دولت نهم زمینه‌های فساد اداری و مالی را چند برابر کرده است افزود: مجلس بارها در باره ضرورت انتصاب‌های قانونی به قوه مجریه تذکر داده بود اما شاهد هستیم که یک‌بار دیگر دولت، انتصابی بر مبنای فامیلی و نه شایسته سالاری انجام داده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هشتم با تاکید بر اینکه مجلس روی انتصاب جدید حساسیت دارد، گفت: تذکرات از سمت نمایندگان مجلس داده شده و اگر دولت لحاظ نکند، طبق آئین نامه داخلی مجلس ما می‌توانیم این موضوع را به قوه قضائیه بفرستیم.

وی ادامه داد: مخالفت مجلس با انتصاب خورشیدی به ریاست سازمان ملی استاندارد قطعی است و تقاضای بررسی فوری این موضوع در کمیسیون اصل نود مجلس و پیگیری آن در دستگاه قضا برای لغو نهایی این انتصاب را داریم.

رئیس جمهور مهدی خورشیدی را با حفظ سمت به ریاست سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی منصوب کرده است. این سازمان از زیر مجموعه های ریاست جمهوری محسوب می شود و وظیفه‌اش کنترل مطابقت اجناس و کالاهای تولیدی و وارداتی با استانداردهای مصوب برای حفظ حقوق و سلامت مصرف کنندگان است.

کد خبر 155330
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز