همشهری آنلاین: برنامه زمان بندی مراجعه معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته‌های امتحانی برای شرکت در مرحله دوم پذیرش آزمون ورودی دوره دکتری سال 90 از امروز 7 دی ماه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس برنامه زمان بندی هر یک از دانشگاهها در مجموعه کد رشته ها، برنامه زمانی مصاحبه برخی از کد رشته ها از امروز 7 دی آغاز شده است. زمان مصاحبه ها بر اساس کدرشته محل های اعلام شده از سوی دانشگاهها متفاوت است و آخرین مصاحبه ها در سوم بهمن پایان می یابد.

داوطلبانی که با انتخاب یک یا چند کدرشته محل متقاضی شرکت در مرحله افزایش ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری "PH.D" (نیمه‌متمرکز) سال 90 شده اند باید مطابق برنامه زمانی که در سایت سازمان سنجش و وب‌سایت اطلاع رسانی دانشگاه اعلام شده، در مصاحبه ها شرکت کنند.

عدم مراجعه برای شرکت در مراحل فوق، به منزله انصراف داوطلب از پذیرش در کد رشته محل یا رشته محلهای انتخابی مربوط تلقی می شود.

داوطلبانی که اسامی آنان در سایت سازمان سنجش به عنوان معرفی شده یک و یا چند کد رشته محل از رشته امتحانی مربوط درج شده، لازم است قبل از مراجعه به محل مصاحبه برای هریک از موسسات مبلغ 250 هزار ریال (معادل 25 هزار تومان) به شماره حساب مشخص شده، واریز و اصل فیش واریز شده را به همراه مدارک مورد نیاز به همراه داشته باشند و آن را هنگام شرکت در مصاحبه به مسئول ذیربط تحویل دهند.

گزینش نهایی در هر کدرشته محل اعلام شده برای داوطلبان براساس نتیجه مصاحبه، بررسی مدارک و یا هر روش دیگر مطابق آئین‌نامه مربوط و سایر مراحل گزینش آنان توسط مراجع ذیربط تأیید شده باشد، صورت می‌پذیرد.

 

کد خبر 155323

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز