سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۶
۰ نفر

گروه حوادث: انحراف کامیون حامل سنگفرش از مسیر و ناتوانی راننده در کنترل آن باعث برخورد این خودروی سنگین با 10‌خودروی سواری در تهران شد.

برخورد کامیون

ساعت 21 دوشنبه شب گذشته، یک کامیون حامل سنگفرش در خیابان خالد اسلامبولی در حرکت بود که ناگهان از مسیر منحرف شد و راننده نتوانست آن را کنترل کند. کامیون ابتدا با یک خودروی ماکسیما که کنار خیابان پارک بود برخورد کرد و پس از آن 9‌خودروی سواری دیگر را در هم کوبید.

راننده یکی از این خودروها در گفت‌وگو با همشهری گفت: تازه به محل کارم در آژانس برگشته و ماشینم را کنار خیابان پارک کرده بودم که ناگهان صدای وحشتناکی شنیدم. وقتی به طرف صدا برگشتم، کامیونی را دیدم که از مسیر منحرف شده و بعد از در هم کوبیدن چند خودرو، به طرف خودروی من در حرکت است. از ترس جانم به آن طرف خیابان دویدم و کامیون بعد از تصادف با خودروی من، خودروی 3 نفر دیگر از رانندگان آژانس را هم در هم کوبید و سرانجام متوقف شد.

محمود آریغ، فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به محل حادثه نیز گفت: در جریان این حادثه کمر و پاهای راننده کامیون دچار آسیب‌دیدگی شده بود که نجاتگران با استفاده از تجهیزات ایمنی او را از خودرو بیرون آوردند و امدادگران اورژانس نیز وی را به مرکز درمانی انتقال دادند.

کد خبر 154433
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز