همشهری‌آنلاین: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: از 120 کانال فارسی زبان، 100 کانال آن برهنگی را تبلیغ می‌ کنند.

ماهواره

غلامعلی حداد عادل در همایش یک ‌روزه "تهاجمی از جنس فرهنگ" با انتقاد از کانال‌های ماهواره‌ای فارسی زبان که بخش اعظمی از آن تبلیغ برهنگی است اظهار داشت: از 120 کانال فارسی زبان، 100 کانال آن برهنگی را تبلیغ می‌ کنند.

حداد عادل تاکید کرد: نکته حائز اهمیت اینجاست که صاحبان بسیاری از همین کانال‌های مبتذل ماهواره‌ای صهیونیست‌ها هستند این در حالی است که همین صهیونیست‌ها در مورد فرزندان خود بسیار حساس هستند و تلاش می‌کنند فرزندان خود را از آلودگی به انحطاط فرهنگی محافظت کنند.

وی با تشریح تبعات ترویج فرهنگ برهنگی، زنان و مردان جامعه به ویژه جوامع اسلامی را به دوری از این فرهنگ فراخواند و نسبت به تبعات آن و ضربه‌ های مهلکی که به بنیان خانواده آسیب‌های جدی وارد می ‌کند، هشدار داد.

به گزارش مهر، حداد عادل به زنان و دختران سفارش کرد تا قدر این نعمت و موقعیت حاصله که به یمن انقلاب اسلامی به دست آمده را بدانند و نیز آگاه باشند که با حفظ حجاب اسلامی هیچ دری به روی آنها بسته نیست بلکه زمینه‌های پبشرفت و ترقی همواره برای آنها آماده‌تر خواهد بود.

 

کد خبر 153919
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز