مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: یکی از مسئولان مدیریت بازاریابی و فروش گروه سایپا دلیل کمبود پراید هاچ بک در بازار و نمایندگی‌ها را تقاضای بالا برای آن در مقابل پیش‌بینی‌های شرکت سایپا عنوان کرد.

پراید

به گزارش همشهری‌آنلاین، خودرو سایپا 111 که کمتر از دو سال از عرضه آن به بازار می‌گذرد مدتی است که در بازار و به‌ویژه نمایندگی‌های فروش سایپا کمیاب شده است.

سایپا با هدف نزدیک کردن محصولات پراید به استانداردهای روز جهان، تولید این خودرو در قالب پلت فرم ایکس100 را از اواخر سال گذشته آغاز کرده است.

پروژه ایکس100 بر اساس ارتقای سطح ایمنی در حوزه تصادف‌ها در قسمت‌های جلو و عقب و قسمت‌های جانبی خودرو و همچنین ارتقای استاندراد سیستم روشنائی خودرو و تزئینات داخلی متمرکز و عرضه شده است که بر این اساس بدنه خودرو در نواحی کفی، ستون‌های جانبی، رکاب‌ها، ریل‌های سقفی و کفی، درهای جانبی و ناحیه جلوی پای راننده تقویت شده‌اند و در ضربات ناشی از تصادفات ایمن‌تر از گذشته عمل می‌کنند.

طبق اعلام این شرکت، شاخصه‌هایی که سایپا111 را در برابر دیگر محصولات خانواده ایکس100 پرطرفدار کرده است، زیبایی خاص و مصرف پائین سوخت و سهولت انجام تغییرات دلخواه خریداران بوده که به واسطه این مزیت اشتیاق خرید این خودرو در جوانان به وجود آمده است.

کد خبر 153745
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز