مردی‌که در یک درگیری، همسایه‌ها را به گلوله بسته و باعث مرگ 2 نفر و مجروح شدن 5 نفر دیگر در زرین شهر اصفهان شده بود، به جرم خود اعتراف کرد.

25‌شهریور امسال، پس از پایان مسابقه فوتبال بین دوتیم لیگ برتری و برد یکی از این تیم‌ها، یکی از هواداران عصبانی تیم بازنده که مسابقه را از تلویزیون تماشا می‌کرد، به کوچه رفت و در حالی که به شدت ابراز ناراحتی می‌کرد، با مرد 65ساله‌ای به نام خدامراد که از قبل با وی اختلاف داشت، درگیر شد. گرچه با وساطت همسایه‌ها این درگیری خاتمه یافت اما خدامراد که به شدت عصبانی بود به خانه رفت و بعد از برداشتن یک قبضه کلاشینکف که در یکی از اتاق‌ها مخفی کرده بود، به سمت جمعیتی که در محل درگیری او و مرد همسایه جمع شده بودند، شروع به تیراندازی کرد.

در جریان این تیراندازی 2 مرد 33 و 37 ساله به علت اصابت گلوله جان خود را از دست دادند و 5 مرد و زن دیگر هم مجروح شدند. به‌دنبال این حادثه خدامراد پا به فرار گذاشت و مجروحان توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند. همزمان دستور بازداشت مرد تیرانداز صادر شد و تیمی از ماموران زیر نظر قاضی شاه‌محمدی، دادستان زرین‌شهر، تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه این مرد را آغاز کردند. به گزارش عبرت‌نیوز، مدتی بعد ماموران موفق شدند طی یک قرار صوری، مرد تیرانداز را دستگیر کنند و به این ترتیب پرونده در دادسرای زرین شهر به جریان افتاد. متهم چند روز پیش در جریان آخرین مراحل از تحقیقات وقتی روبه‌رو قاضی شاه محمدی قرار گرفت به تیراندازی مرگبار اعتراف کرد .

کد خبر 153286
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز