همشهری آنلاین: مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی از افزایش زمان عرضه انواع سکه بهار آزادی و شمش طلا در جلسات حراجی بانک کارگشایی خبر داد.

سکه طلا

آقای عباس کمره‌ای در مصاحبه تلفنی با خبرنگار واحد مرکزی خبر، گفت: از شنبه انواع سکه بهار آزادی در دو نوبت صبح و عصر و از ساعات 10 و 16 در جلسات حراج بانک کارگشایی عرضه می شود و این روال تا حذف حباب قیمت انواع سکه بهار ازادی ادامه خواهد یافت.

وی همچنین از تداوم عرضه شمش یک و 12 کیلوگرمی طلا در بانک کارگشایی خبرداد و افزود : برای تامین نیاز متقاضیان و ایجاد تعادل در بازارعرضه شمش طلا نیز تا اطلاع بعدی ادامه خواهد یافت.

این مقام مسئول در بانک مرکزی با اشاره به عزم جدی این بانک در حذف حباب قیمت انواع سکه بهار ازادی از شهروندان خواست در شرایطی که سکه دارای حباب قیمت است برای جلوگیری از زیان از سرمایه گذاری در این بازار خودداری کنند.

وی با اشاره به حجم انبوه سکه های موجود در بانک مرکزی گفت : مادامیکه تقاضا وجود داشته باشد عرضه نیز به صورت انبوه علاوه بر بانک کارگشایی در شعب منتخب بانک ملی ادامه خواهد یافت.

بانک کارگشایی یکی از مجراهای عرضه انواع سکه بهارآزادی و شمش طلای بانک مرکزی است.

دربانک کارگشایی انواع سکه بهارازادی در بسته های یکصد قطعه ای و شمش یک و 12 کیلوگرمی طلا با قیمت پایه بانک مرکزی عرضه و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می شود.

قرار بود شمش طلا از روز شنبه در بانک کارگشایی عرضه شود اما بانک مرکزی اعلام کرد برای اینکه بازار طلا و سکه زودتر به تعادل برسد دو روز زودتر شمش طلا عرضه می کند.

در جلسه حراج عصردیروز بانک کارگشایی علاوه بر انواع سکه بهار ازادی شمش یک و 12 کیلوگرمی طلا نیز عرضه و فروخته شد.

جلسات حراج سکه و شمش طلا در بانک کارگشایی تا اطلاع بعدی همه روزهای هفته به جز پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل برگزار می شود.

بانک کارگشایی وابسته به بانک ملی درخیابان مولوی غرب میدان محمدیه تهران واقع است.

کد خبر 153240

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز