پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۸۵ - ۱۲:۳۰
۰ نفر

یک کارگر منزل پس از آنکه از سوی صاحبخانه اخراج شد، تصمیم گرفت تا در غیبت صاحبخانه، طلاهای او را به سرقت ببرد.

به گزارش گروه حوادث روزنامه همشهری ساعت 19 روز دوشنبه مردی سراسیمه وارد کلانتری 140باغ فیض شد و خبر از سرقت یک کیلو و 900 گرم طلاجات خانواده اش که در اتاق خواب زیر آینه جاسازی شده بود، داد. سرهنگ نظری جانشین ریاست کلانتری  140 باغ فیض روز گذشته با اعلام این خبر  گفت: شاکی پرونده در اظهارات خود مرد 30 ساله ای به نام محمد را که 7 سال در خانه آنان کار می کرد به عنوان مظنون به ارتکاب سرقت معرفی کرد.
به این ترتیب، منزل محمد که در حوالی کلانتری قرار داشت شناسایی و تحت کنترل قرار گرفت و ماموران محمد را بازداشت کردند. با انتقال متهم به کلانتری وی لب به اعتراف گشود و گفت: بعد از 7 سال کار در منزل شاکی بعد از تعطیلات عید وی از من خواست دیگر به خانه آنها نروم و به این دلیل از آن زمان بیکار شدم، با اعتیادی که داشتم تهیه مخارج زندگی برایم دشوار شده بود به این دلیل با اطلاعی که از مخفیگاه طلاجات صاحبخانه داشتم اقدام به سرقت کردم.
وی در ادامه گفت: با اینکه صاحبخانه سالها مخارج درمان مادرم را که دچار بیماری سرطان بود، پرداخت می کرد اما ناگهان وسوسه شدم و در زمانی که وی و خانواده اش در خانه نبودند وارد منزل شده و طلاجات را سرقت کردم.
با این اعترافات، محمد محل نگهداری اموال مسروقه را داخل انباری منزلشان به کارآگاهان نشان داد که طلاجات در همان مکان کشف شد.
تحقیقات بیشتر از این متهم در اداره آگاهی مرکز ادامه خواهد یافت.

کد خبر 153

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز